EhhMari Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Jeg har sett på å kjøpe en seng med målene 150x190. Sengen selges brukt, og kommer med en madrass fra 60-tallet som jeg gjerne skulle byttet ut før jeg tok den i bruk. Nå har jeg sjekket alle butikker jeg kommer på etter madrasser med disse målene, men det viser seg at det er ganske vanskelig å få tak i. Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe en slik madrass som standard? Evt. ca hva det koster å bestille spesialmål fra Jensen, Svane e.l.? Er student, så pris er ganske viktig. Takk! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 (endret) En vanlig skummadrass er det bare å skjære til. Springfjærmadrasser tviler jeg på at du får i tilpasset størrelse. Edit: Eller kjøpe 2 x 75 cm brede og legge en slik i mellom: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40272353/ Edit: En queen size mattress er gjerne 150cm x 203 cm. Men så store madrasser er dyre å importere. Endret 24. september 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 (endret) Det hjelper vel ikke å kjøpe 2 x 75 cm madrasser når de blir 10 cm for lange? Finnes madrasser på 150 x 200 også. Det er flere firmaer som leverer madrasser på mål (kjempetips: google "madrass på mål"), men hvis pris er viktig så glem hele posjektet. Da er det mye bedre å kjøpe noe nytt med standard mål rimlig på Ikea, Jysk e.l. Endret 24. september 2017 av Mr D Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Det hjelper vel ikke å kjøpe 2 x 75 cm madrasser når de blir 10 cm for lange? 1. Skum er enkelt å kutte av. 2. Kjøp 75x190 . https://jysk.no/soverom/madrasser/skummadrasser/plus/madrass-plus-f60-75x190-dreamzone Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Kjøpe billig seng, og tape alt på madrassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå