Barronto Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Er det noen hær som har fått tak i 8700k? Har ikke mye tro på mulitcom's leveringdato, men håper at den kommer snart. Hovedkort er bestilt og på vei i posten. https://www.asrock.com/MB/Intel/Fatal1ty%20Z370%20Professional%20Gaming%20i7/index.asp Neh, HK derimot ligger på postkontoret, men CPU står og henger på Multicom nå etter jeg kansellerte hele ordren hos Komplett. Jeg som igrunn så frem til å bygge PC nå i helga som var. Æsj Har fått sporingsnummer på 8700k, og posten har mottatt melding om den så håper å ha den før helga. Er verre med hk maximus x hero wifi, den skulle ha ankommet nettbutikken for noen dager siden. Snakket med dem i dag og regner med at hk også kommer før helga Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Er det noen hær som har fått tak i 8700k? Har ikke mye tro på mulitcom's leveringdato, men håper at den kommer snart. Hovedkort er bestilt og på vei i posten. https://www.asrock.com/MB/Intel/Fatal1ty%20Z370%20Professional%20Gaming%20i7/index.asp Neh, HK derimot ligger på postkontoret, men CPU står og henger på Multicom nå etter jeg kansellerte hele ordren hos Komplett. Jeg som igrunn så frem til å bygge PC nå i helga som var. Æsj Har fått sporingsnummer på 8700k, og posten har mottatt melding om den så håper å ha den før helga.Er verre med hk maximus x hero wifi, den skulle ha ankommet nettbutikken for noen dager siden. Snakket med dem i dag og regner med at hk også kommer før helga Gleder meg til å se resultater fra deg Lenke til kommentar
Barronto Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Er det noen hær som har fått tak i 8700k? Har ikke mye tro på mulitcom's leveringdato, men håper at den kommer snart. Hovedkort er bestilt og på vei i posten. https://www.asrock.com/MB/Intel/Fatal1ty%20Z370%20Professional%20Gaming%20i7/index.asp Neh, HK derimot ligger på postkontoret, men CPU står og henger på Multicom nå etter jeg kansellerte hele ordren hos Komplett.Jeg som igrunn så frem til å bygge PC nå i helga som var. Æsj Har fått sporingsnummer på 8700k, og posten har mottatt melding om den så håper å ha den før helga.Er verre med hk maximus x hero wifi, den skulle ha ankommet nettbutikken for noen dager siden.Snakket med dem i dag og regner med at hk også kommer før helga Gleder meg til å se resultater fra deg Hvis digital impulse får sendt meg delid die som jeg bestilte 3/10 så kan dette bli morro Har ek custom vannkjølings sett for cpu og 1080ti liggende klart Endret 10. oktober 2017 av Barronto Lenke til kommentar
per parker Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Er det noen hær som har fått tak i 8700k? Har ikke mye tro på mulitcom's leveringdato, men håper at den kommer snart. Hovedkort er bestilt og på vei i posten. https://www.asrock.com/MB/Intel/Fatal1ty%20Z370%20Professional%20Gaming%20i7/index.asp Neh, HK derimot ligger på postkontoret, men CPU står og henger på Multicom nå etter jeg kansellerte hele ordren hos Komplett. Jeg som igrunn så frem til å bygge PC nå i helga som var. Æsj Har fått sporingsnummer på 8700k, og posten har mottatt melding om den så håper å ha den før helga. Er verre med hk maximus x hero wifi, den skulle ha ankommet nettbutikken for noen dager siden. Snakket med dem i dag og regner med at hk også kommer før helga Hvilken nettbutikk? Tror jeg bare må bestille hos alle og avbestille når noe blir sendt.. Endret 11. oktober 2017 av per parker Lenke til kommentar
Barronto Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Er det noen hær som har fått tak i 8700k? Har ikke mye tro på mulitcom's leveringdato, men håper at den kommer snart. Hovedkort er bestilt og på vei i posten. https://www.asrock.com/MB/Intel/Fatal1ty%20Z370%20Professional%20Gaming%20i7/index.asp Neh, HK derimot ligger på postkontoret, men CPU står og henger på Multicom nå etter jeg kansellerte hele ordren hos Komplett. Jeg som igrunn så frem til å bygge PC nå i helga som var. Æsj Har fått sporingsnummer på 8700k, og posten har mottatt melding om den så håper å ha den før helga. Er verre med hk maximus x hero wifi, den skulle ha ankommet nettbutikken for noen dager siden. Snakket med dem i dag og regner med at hk også kommer før helga Hvilken nettbutikk? Tror jeg bare må bestille hos alle og avbestille når noe blir sendt.. Bestilte til Proshop, rett etter midnatt 5/10. Lenke til kommentar
Barronto Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Da var CPU kommet, hovedkortet kommer sannsynligvis på mandag 4 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Gratulerer, blir sikkert bra. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Ser ut som jeg har 7 uker på å finne hovedkort. Lagerdato 2.12 på 8700K på komplett, selv om jeg bestilte relativt tidlig. Er det full stopp i leveranser eller har de bare valgt å putte alt i ferdig-pc'er? Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Snart er Black Friday kanskje det er best å vente til det for å se om de har gode tilbud. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Får ikke 8700K på tilbud på svart fredag 3 Lenke til kommentar
experten Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Ser ut som jeg har 7 uker på å finne hovedkort. Lagerdato 2.12 på 8700K på komplett, selv om jeg bestilte relativt tidlig. Er det full stopp i leveranser eller har de bare valgt å putte alt i ferdig-pc'er? Min ordre har nå blitt endret til: "Bestillingsvare, forventet inn på lager 12 oktober 2017, 1 stk." Så blir spennende å se om det dukker opp en 8700k snart Endret 12. oktober 2017 av experten Lenke til kommentar
G Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Da var CPU kommet, hovedkortet kommer sannsynligvis på mandag Griseheldig Endret 12. oktober 2017 av G Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Ikke lenge igjen av 12 oktober da. For min del var jeg jo så dum at jeg kanselerte hele ordren hos Komplett (valgte faktura for å gjøre det fort unna) ettersom jeg ombestemte meg angående hovedkort. Så jeg ligger sikkert i bånn av bunken Endret 12. oktober 2017 av trollhatt Lenke til kommentar
per parker Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Da var CPU kommet, hovedkortet kommer sannsynligvis på mandag Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Ser ut som det er lite å hente på ramhastighet over 2666 MHz ifg test gjort av techpowerup. https://www.techpowerup.com/reviews/Intel/Core_i7_8700K_Coffee_Lake_Memory_Performance_Benchmark_Analysis/ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Ser ut som det er lite å hente på ramhastighet over 2666 MHz ifg test gjort av techpowerup. https://www.techpowerup.com/reviews/Intel/Core_i7_8700K_Coffee_Lake_Memory_Performance_Benchmark_Analysis/ De kan neppe ha testa farcry, fallout 4, gtaV eller sli Lurt å teste ting der cpu er flaskehals, ellers hjelper det skjeldent Edit: så fort på gametestene. Hitman har vel 10-15% gain. Ikkje like mye som farcry primal, men likevel ytelse tilsvarende et par cpu generasjoner. Endret 13. oktober 2017 av Nizzen Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Og så var det så godt som eneste spillet som hadde en liten forskjell. Ellers så var det fint lite å hente. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Og så var det så godt som eneste spillet som hadde en liten forskjell. Ellers så var det fint lite å hente.Bf1 ble vel spillt i singleplayer, og resten er da lite "cpubound" Jeg får større forskjell i witcher 3 med både ryzen og intelmaskinene. Mulig de spillte witcher 3 på low? Witcher 3 ER faktisk veldig krevende for cpu. Spesielt i byer. Som sagt, så må spillet være cpubound, for at minnehastighet skal spille en vesentlig rolle Endret 13. oktober 2017 av Nizzen Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Jeg tviler, det var liten forskjell på de syntetiske testene også. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Jeg tviler, det var liten forskjell på de syntetiske testene også. for syntetisk test, så glemte de 3dmark physics test. Både 3dmark 11, firestrike og nye timespy extreme 4k har slik test. Her hjelper minnehastighet veldig, fordi testen er VELDIG cpukrevende. Men som sagt, det er svært få gamle spill som hjelper med høyere minnehastighet, men nyere titler. Endret 13. oktober 2017 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå