Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Er det fortsatt Noctua NT-H1 som er blandt det bedre mellem cpu og kjøler? Endret 3. desember 2017 av Mala Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Har ikke allverdens å si. Det jeg bruker for øyeblikket iallefall. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 CT: Hva mente du med: Har ikke allverdens å si Mala: Noctua kjøler er meget bra. Har mange selv (5st) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Var Noctua jeg brukte forrige gang. Når jeg byttet til kraken kjøleren for en liten stund siden, var pastaen fortsatt som ny nærmest, så den virker å holde seg bra med årene. Har liggende en tube Artic MX-2, men lurer på å bare svippe innom Power å kjøpe en NT-H1 likevel. Prøvd og godkjent vare. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 CT: Hva mente du med: Har ikke allverdens å si Altså, kjølepasta har ikke allverdens å si dersom du kjøper de kjente merkene. F.eks Gelid, Noctua, Grizzly osv. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Hehe, sorry gutter min feil. Leste en gang til å så nå at mala mente pasta Men ja, nth1 er bra. Jeg liker å varme opp den, letter å jobbe med. AS3 slapp jeg å gjøre det. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Hehe, sorry gutter min feil. Leste en gang til å så nå at mala mente pasta Men ja, nth1 er bra. Jeg liker å varme opp den, letter å jobbe med. AS3 slapp jeg å gjøre det. Forresten, kjøpte ikke du deg et 8700K system? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Når du kjøper pasta, hvor lenge kan en slik vare? Jeg har fortsatt Artic Silver 3 som var meget god. Tror i fjor renset jeg maskinen og la på nytt. Temperaturen var stort sett samme som før. Dette er da minst 6-8år gammel pasta.. husker ikke nøyaktig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Nei, vurdert å gjøre det. Valgte å beholde 1080Ti kortet. Liker ikke intel som lager bra cpuer, men må bytte hk i samme slengen. Ny sokkel neste år, Hadde jeg kjøpt nytt intel system fra 3770K ville det blitt dyrt, Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Edit: Fant det ut. Endret 4. desember 2017 av JokerN_ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Når du kjøper pasta, hvor lenge kan en slik vare? Jeg har fortsatt Artic Silver 3 som var meget god. Tror i fjor renset jeg maskinen og la på nytt. Temperaturen var stort sett samme som før. Dette er da minst 6-8år gammel pasta.. husker ikke nøyaktig. Det vet jeg ikke, men du ser det på tempen når det er på tide å bytte. Jeg har heller ikke byttet pasta på min maskiner. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Da ser det ut som jeg har fått ordnet meg en CPU tidligere enn antatt, og en vanlig holdt jo ikke. Er jo bedre med en binned 5.4 ghz CPU. ^^ Nå må jeg bare få ordnet klunker til RAM, men får vel alltid ordnet noe. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Da ser det ut som jeg har fått ordnet meg en CPU tidligere enn antatt, og en vanlig holdt jo ikke. Er jo bedre med en binned 5.4 ghz CPU. ^^ Nå må jeg bare få ordnet klunker til RAM, men får vel alltid ordnet noe. Fra Di? Lenke til kommentar
xyster Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Er forskjellen på desse to her at den eine kjem i ein "flott" boks og den andre i ei mindre fin innpakning? Proshop skal jo ha tray-versjonen på lager Endret 4. desember 2017 av xyster Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Hadde ikke stolt på Proshop. Såvidt jeg vet så driver de endel med fake lagerstatus. Send mail eller ring til de først. Nizzen, du fikk en PM. Endret 4. desember 2017 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
xyster Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Hadde ikke stolt på Proshop. Såvidt jeg vet så driver de endel med fake lagerstatus. Send mail eller ring til de først. Nizzen, du fikk en PM. Sendte dei ein e-post, så får vi sjå. Bestillinga eg har inne hos Komplett er på 3898 kr (inkl. frakt) men på Proshop blir det 4099 kr. Ikkje store forskjellen om produktet er det samme, og eg får CPUen 2-3 veker før. Tenkte at det skulle gå fint å vente, men vart likevel litt vanskelig når alle dei andre delane til PCen har dukka opp Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Da ser det ut som jeg har fått ordnet meg en CPU tidligere enn antatt, og en vanlig holdt jo ikke. Er jo bedre med en binned 5.4 ghz CPU. ^^ Nå må jeg bare få ordnet klunker til RAM, men får vel alltid ordnet noe. 8600K ? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Da ser det ut som jeg har fått ordnet meg en CPU tidligere enn antatt, og en vanlig holdt jo ikke. Er jo bedre med en binned 5.4 ghz CPU. ^^ Nå må jeg bare få ordnet klunker til RAM, men får vel alltid ordnet noe. 8600K ? Puh, nei. 8700K! Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Da ser det ut som jeg har fått ordnet meg en CPU tidligere enn antatt, og en vanlig holdt jo ikke. Er jo bedre med en binned 5.4 ghz CPU. ^^ Nå må jeg bare få ordnet klunker til RAM, men får vel alltid ordnet noe. 8600K ? Puh, nei. 8700K! Sølv IHS ? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Sølv IHS ? Std. CPU som er reliddet. Tipper jeg kan kjøre 5.0-5.2 ghz med gode innafor 24/7 spenninger (altså godt under 1.400V). MO-RA3en er jo helt rå, så har mer enn nok radiatorareal. Endret 4. desember 2017 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå