Gå til innhold

Ny gaming laptop

Anbefalte innlegg

Her har du en annen mulighet: https://www.multicom.no/multicom-kunshan-n950-156-full-hd/cat-p/c1000042/p10638002 kjappere cpu enn i de bærbare.

Liker ikke så godt utseende på pcer fra Multicom. Men hvordan er støynivået, byggekvalitet og batteri på disse? Det er vel heller ikke G-sync på denne, ettersom jeg ser?
Tenkte bare å vise den som et alternativ. g-sync er ikke nødvendig, men veldig komfortabelt å ha :)

Da har jeg bestilt denne som du linket til, så håper jeg at den faller i smak. :dribble:

Endret av Dominator X
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som et godt tilbud. ASUS support er også sannsynligvis rimelig anstendig om du får problemer mht mine egne erfaringer. Multicom sin support må være det dårligste jeg har opplevd.

Jeg har faktisk vært svært fornøyd med Multicom sin support, de har vært litt trege noen ganger, men alltid fått hjelp. Har handla 4 bærbare gamingpcer der de siste 8 årene :) Men man kjører nok sikrere med Asus, MSI etc, dog ofte til en litt høyere pris.

Lenke til kommentar

Kult! Håper du blir fornøyd :)

Takk, takk. Det håper jeg også. :)

Virker som et godt tilbud. ASUS support er også sannsynligvis rimelig anstendig om du får problemer mht mine egne erfaringer. Multicom sin support må være det dårligste jeg har opplevd.

Syns jeg også. Så bra, sånn i tilfelle. :rofl:

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk vært svært fornøyd med Multicom sin support, de har vært litt trege noen ganger, men alltid fått hjelp. Har handla 4 bærbare gamingpcer der de siste 8 årene :) Men man kjører nok sikrere med Asus, MSI etc, dog ofte til en litt høyere pris.

Bra for deg. Heldigvis klarte jeg å løse den snåle og høyst mistenkelige oppførselen selv med andre drivere og å bytte RAM-brikken til den andre sloten så det ordnet seg til slutt. Det var bare hele holdningen til dem som for meg virket helt hårreisende og ansvarsfraskrivende så det blir nok neppe noe flere kjøp hos dem fra min side. Det kan jo være forårsaket av alt fra at kundebehandleren hadde en dårlig dag til at de misforstod eller bare har en rar policy for å sleipe seg unna.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...