MartinF Skrevet 10. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2018 Bra spill uten tvil, men det er vanvittig mye vanskeligere enn tidligere versjoner, på både godt og vondt.HEHEHEHEHE Hva med å heller komme med noe konstruktivt, enn det der tullet?? Calm down. Jeg vet akkurat hva han sikter til. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Det var en bare en liten banter mot Martin sitt heller kjipe playoff-drama. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Bra spill uten tvil, men det er vanvittig mye vanskeligere enn tidligere versjoner, på både godt og vondt.HEHEHEHEHE Hva med å heller komme med noe konstruktivt, enn det der tullet?? Calm down. Jeg vet akkurat hva han sikter til. Er helt rolig + litt til. Men veldig irriterende å se sånne kommentarer uansett... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Hei folkens! Jeg har frihelg fra jobb + familie + alt annet, og tenker å skaffe siste FM og nerde i vei. Har imidlertid lyst til at ting skal gå raskere enn jeg har hatt med de forrige FM'ene jeg har spilt (2014) - hva er bakdelen med å bare skaffe FM Touch, som skal være "light-versjonen"? Noen som har gått for bare Touch, som savner noe fra fullversjonen? Hilsen en som koste seg med CM 01/02 som tenåring og egentlig ikke trenger så mye mer enn det. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Jeg brukte Touch for noen år siden. Husker ikke alt som jeg følte manglet, men jeg syns for eksempel det var irriterende at jeg da ikke lengre fikk lov til å ansette trenere og lignende. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Jeg spiller på Mobile i ny og ne, og jeg får ansette trenere osv. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Hei folkens! Jeg har frihelg fra jobb + familie + alt annet, og tenker å skaffe siste FM og nerde i vei. Har imidlertid lyst til at ting skal gå raskere enn jeg har hatt med de forrige FM'ene jeg har spilt (2014) - hva er bakdelen med å bare skaffe FM Touch, som skal være "light-versjonen"? Noen som har gått for bare Touch, som savner noe fra fullversjonen? Hilsen en som koste seg med CM 01/02 som tenåring og egentlig ikke trenger så mye mer enn det. Jeg spiller utelukkende touch da dette gir meg muligheten til kjøp/salg av spillere, sette opp taktikk og spille kamper. De tre tingene er det eneste som interesserer meg i FM. Å ha pressekonferanser, sette opp treningsprogram, drive med jobbformidling og å prøve å forsøke å være hobbypsykolog for en ræva AI er ikke interessant for meg. Hadde ikke touch versjonen kommet for noen år tilbake hadde jeg mest sannsynligvis sluttet å spille denne serien for lengst. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Vant serie A første sesongen med Bologna, aldri overprestert så mye i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Er i 2035 og fikk i 2032 (?) innvilget ny stadium. Tenkte at alt var vel og bra før det ble kansellert for etter ett år. Nå har jeg ikke muligheten til å spørre om ny stadium, men jeg ser under Club og View Facilities så står det: "Stage: Planning Permission; Planned Capacity 83163 (83163 seated) Noen som vet om dette er en "Bug" eller hva som egentlig skjer? Har som sagt ikke mulighet til å høre med styret. Ser heller ingen progress på at noe skjer om jeg går til styret. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. april 2018 Forfatter Del Skrevet 22. april 2018 Tar ofte ett år eller to å planlegge. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Tar ofte ett år eller to å planlegge. Du har nok rett i det. Nå ser jeg capacity økte fra 83k til 88k da skjer det sikkert noe snart Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Startet nylig en save med Wolves. Kjøpte inn Filippo Melegoni for 50 mill som backup og fremtidig playmaker på midtbanen. Noen som har erfaringer med han på årets save ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå