New77Era Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Noen som vet om de lanserer sånne "facepacks, logoer, etc" når spillet kommer ut? Orker ikke å spille uten hehe Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 Hvem er de? SI? Nei, men selvfølgelig er det tilgjengelig fra 3rd parties. Du kan fint bruke logoer osv fra tidligere år, men sjekk fmscout, sortitoutsi, fm-base osv. Kommer alltid noe ut der. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Okei, for jeg husker på fm 17, då måtte du vente et par uker før det kom noe facepacks, logoer, og sånt, vil gjerne ha det samme dagen spillet kommer ut hehe Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 Nope. Alt sånt har vært tilgjengelig før spillet ble sluppet i mange, mange år nå. Hender at ting oppdateres etterpå av forskjellige grunner, men sortitoutsi har et stort utvalg allerede: https://sortitoutsi.net/football-manager-2018/essentials Lenke til kommentar
dredg Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Har allerede lagt inn logoer jeg ihvertfall. Funker som alltid det Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Barr ig bruke fjorårets logo, kits etc om du har det. Kopierte bare over. Men lite motivasjon til og spille når 3d motor er så dorgende kbedelig som i år. Spillere som ikke gjør noe, mer bom enn noensinne også. Blir gal av og se kampene. Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Noen som har hatt hell med 3-backslinje? Virker som at alle lag har lagt om til den Har en save med United, og har hatt en så som så start. Spiller med tre på midten (Pogba-Matic-Verratti) i en 4-1-2-3 formasjon, men opplever at laget ikke skaper noe offensivt da midtbanen blir for baktung. I utgangspunktet rart ettersom jeg spiller med Pogba og Verratti som advanvced playmaker Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 https://www.dagbladet.no/sport/football-manager-2018-lar-spillere-komme-ut-av-skapet/68837877 Kva er dette for noko tull?? Eg vil spele eit fotballspel, ikkje få påprakka denne djevelske homopropagandaen! Håpar dette er noko som kan endrast med fmrte. Kva vert det neste? Krig og terror? Det er faktisk ein grunn til at nokon av oss lever oss inn i ein virtuell røyndom i staden for å ta del i den verkelege. Homolobbyen har flust av andre arena dei kan bruke, eg vil berre spele gode gamle fm. 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Noen andre enn meg som sliter enormt så langt med og få til lag? Alle lsg jeg har vært så langt er forsvaret helt på bærtur og ingenting funker offensivt. Lagene jrg har vært så langt er Milan, Sevilla og et lag i Ligue. Synes 3d generelt er helt krise i år men det er en annen sak. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. november 2017 Forfatter Del Skrevet 4. november 2017 https://www.dagbladet.no/sport/football-manager-2018-lar-spillere-komme-ut-av-skapet/68837877 Kva er dette for noko tull?? Eg vil spele eit fotballspel, ikkje få påprakka denne djevelske homopropagandaen! Håpar dette er noko som kan endrast med fmrte. Sånne som deg er grunnen til at homofili i fotballen er tabubelagt. Hvis du ikke liker det; Spill FM17. 8 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) Herlighet får noe tull. Jeg ser null problemer med at det er i spillet. Jeg er faktisk enig at det kan hjelpe til mot "homse hatet" i idretten. Det er helt garantert at det er homofile i toppfotballen, så kanskje det er med disse små stegene at det kan bli akseptert i fremtiden. Og at det kommer en melding om at en er homofil, det kan ikke skjønne er noe stort problem, bare hopp over meldinga. Endret 4. november 2017 av spicedgold 4 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 https://www.dagbladet.no/sport/football-manager-2018-lar-spillere-komme-ut-av-skapet/68837877 Kva er dette for noko tull?? Eg vil spele eit fotballspel, ikkje få påprakka denne djevelske homopropagandaen! Håpar dette er noko som kan endrast med fmrte. Kva vert det neste? Krig og terror? Det er faktisk ein grunn til at nokon av oss lever oss inn i ein virtuell røyndom i staden for å ta del i den verkelege. Homolobbyen har flust av andre arena dei kan bruke, eg vil berre spele gode gamle fm. Hadde nå dette vært det største problemet i årets utgave av FM hadde jeg vært evig takknemlig. 1 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Noen som har hatt hell med 3-backslinje? Virker som at alle lag har lagt om til den Har en save med United, og har hatt en så som så start. Spiller med tre på midten (Pogba-Matic-Verratti) i en 4-1-2-3 formasjon, men opplever at laget ikke skaper noe offensivt da midtbanen blir for baktung. I utgangspunktet rart ettersom jeg spiller med Pogba og Verratti som advanvced playmaker Spillere i Playmaker-roller vil naturlig bevege seg mot der spillet foregår, så dersom både Verrati og Pogba har denne rollen vil det sannsynligvis medføre at de beveger seg i de samme rommene, og jevnt over er for nærme hverandre. Rollen legger også opp til å hele tiden være spillbar og å kjæle mye med ballen, så jeg tror det vil være bedre å bytte en av de til en rolle som faktisk går på litt mer løp, for eksempel B2B eller CM(A). Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Spillet krasjer noe helt enormt mye nå. Flere som opplever det? Crash dump mappa begynner å fylles opp for å si det sånn. Lenke til kommentar
Jaad Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Har ikke opplevd crash enda nei. Her sliter jeg med at spillet er sinnsykt tregt og hakkete, både i meny og match. Forferdelig ødeleggende for min del. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Er nå en tikkende bombe hver gang når jeg spiller i år. Jaad: Du kan ikke sitte og spille på en billig laptop i år! Få deg bedre Hardware før du klager. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Grunnen til at jeg hadde mange krasjer hadde nok med oppløsning å gjøre. Spilte i 1440p og spillet klikka omtrent hele tiden. Hvis jeg spiller i vindu så fungerer det. Bare slik om noen andre skulle oppleve det samme. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Er spillet ekstremt tregt hos andre enn meg? Når jeg går videre så virker det som jeg får se alle resultatet jeg har i land jeg har med, tar minst 2-3 minutter hver dag nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå