Leif Olsson Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 H ø s t Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Bildet ditt viser tydelig både vær du har og hvilken årstid vi er i, men jeg synes nok at du kunne spandere litt mer vegetasjon enn det du har lagt ut til oss denne gangen. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 Bildet ditt viser tydelig både vær du har og hvilken årstid vi er i, men jeg synes nok at du kunne spandere litt mer vegetasjon enn det du har lagt ut til oss denne gangen. Mvh.Oddvar Kanske du har lit mere vegetasjon utenfør vinduet nær du der på bilde? ? Takk før kommentar Oddvar ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 Bildet ditt viser tydelig både vær du har og hvilken årstid vi er i, men jeg synes nok at du kunne spandere litt mer vegetasjon enn det du har lagt ut til oss denne gangen. Mvh.Oddvar Kanske du har lit mere vegetasjon utenfør vinduet nær du der på bilde? ? Takk før kommentar Oddvar ? Mvh Leif ? der = ser... på bilde ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg