Gå til innhold

Do not turn of target..." Note 4..

Formula90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MMC read failed. Hovedkortet ditt er nok gåent.

Fikk byttet hovedkort på min Note 4 for noen år siden pga samme feil.

5års reklamasjon, så med mindre telefonen er skadet eller har vært våt er det bare å sende den inn.

Tviler på at dem fikser på Note 4 enda så du får nok tilbud om en ny mobil eller penger.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Hold inne volum ned+power+hjemknappen.

Det er for å komme til den skjermen, reboot på Note4 gjør man ved å ta ut batteriet ;) (eventuelt strøm + volum ned, husker ikke om det funker på telefoner med utbyttbart batteri)

System status:custom ser heller ikke lovende ut, burde stått "official".

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Om jeg ikke tar helt feil så står det "Warranty void: Recovery" om man har unlocka bootloadern og flashet custom recovery.

Mener iallefall det står det på min, men har den ikke tilgjengelig for øyeblikket.

MMC read failed er ikke bra tegn. Det betyr at telefonen ikke får lest fra internminnet og kan da ikke starte opp Android som ligger der.

Finnes noen triks her og der på XDA for å få telefonen opp å gå igjen, men den varer som oftest ikke lengere enn maks noen uker. 

Men om trådstarter har noe viktig på internminnet som han vil hente ut kan det være lurt å sjekke ut.

Veldig vanlig feil på Note 4 dette, og blir nok fikset på garanti så lenge telefonen er i "orginal" stand.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

er det noen note 4 som har vert helt feilfrie?min har restartet engang i blandt,kanskje 4-5 ganger i uka som maks,og noen uker så restarter den ikke i det hele tatt.

måtte skifte batteri etter 2 år,som sikkert er normalt,ettersom jeg kun har brukt hurtigladeren.

ellers har den virket bra

men den blir pensjonert til helgen igjen,etter 3 års tjeneste

Lenke til kommentar

er det noen note 4 som har vert helt feilfrie?min har restartet engang i blandt,kanskje 4-5 ganger i uka som maks,og noen uker så restarter den ikke i det hele tatt.

måtte skifte batteri etter 2 år,som sikkert er normalt,ettersom jeg kun har brukt hurtigladeren.

ellers har den virket bra

men den blir pensjonert til helgen igjen,etter 3 års tjeneste

Tja, vært gjennom 2 batteri, ett hovedkort og ett kamera på min. Fungerer fortsatt fint nå etter 3år i bruk og er i tjeneste som Skype telefon på jobben. Fortsatt en veldig god telefon (dog er stock rom helt ubrukelig i dag. Må bruke custom rom)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...