freddy 123 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Hei! Som tittelen sier så ønsker jeg tips til en bar som er OK mht til en første date, jeg er 24 og daten/jenta er 22 år. forhåpentligvis så får jeg noen gode tips sånn at daten er spikret og i boks iløpet av kvelden ? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Hva mener du med i boks i løpet av kvelden? Er du bare ute etter å pule? Lenke til kommentar
freddy 123 Skrevet 24. september 2017 Forfatter Del Skrevet 24. september 2017 Nei, jeg mener at jeg har funnet et sted og dra avtalt tid osv, er ikke ute etter bare å pule, men finne en hyggelig jente hvor det kanskje kan utvikle seg til noe mere Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Jeg ville heller gått på en rolig resturant og tatt noen pils sånn at det går an å snakke litt sammen. Lenke til kommentar
freddy 123 Skrevet 24. september 2017 Forfatter Del Skrevet 24. september 2017 (endret) Ja, funker jo det også har du nei tips der da ? Endret 24. september 2017 av freddy 123 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Jeg er veldig glad i Schouskjellerenkjelleren, her er det fint mulig å prate uten for mye støy. Fin atmosfære er det også, har vært her både med kjæresten og drøss med familie og venner. Godt øl selger de også (mikrobryggeri). Alternativt fungerer også Delicatessen (Løkka, Aker.b, major) bra, da det kanskje blir lettere å prate mer om maten (ikke minst dele smårettene). Sistnevnte kan være vanskelig å skaffe bord hos om du er seint ute. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Ja, funker jo det også har du nei tips der da ? Litt for lenge siden jeg var ute til å kunne anbefale noe Men erfaringsmessig så er kommunikasjon det viktigste hvis man vil ha litt mer enn en ONS så jeg har best erfaring med omtrent alt annet enn bar og "partysteder". Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Cafe Sara på Youngstorget er rimelig undervurdert. Sett at du dropper fre/lør er det fint med stearinlys, rolig stemning og greit med sitteplasser. Skriv gjerne ned flere forslag! Schouskjelleren så fin ut, skal prøve den med neste! Endret 27. september 2017 av InToRv Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Jeg liker People's ganske godt. Eller Tilt.Sistnevnte har en del kule spill som dere kan spille sammen. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Sikker på at et utested er den beste arenaen? Jeg ville foretrukket en aktivitet, som gjør det lettere å ha noe å prate om, man trenger ikke å prate non stop osv. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Parkteatret på Olaf Ryes Plass på Løkka. Chill lite sted, perfekt om man er to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå