rlz Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Se så pen den nye logoen oppe til venstre er Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Er helt enig. Syns det er flott at noen jobber for å skape "litt" julestemning. Den nye smileyen er også ganske fin Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 En rekke positive forandringer på hw for tiden Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Et lite stykke kunst... Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hw.no skaper bedre jul enn mamma og pappa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hos meg står det jo bare "Invision Power Board"...ser ingen hw.no logo overhodet..og jeg bruker forum.hardware.no også. Hm? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Hos meg står det jo bare "Invision Power Board"...ser ingen hw.no logo overhodet..og jeg bruker forum.hardware.no også. Hm? Han tenkte vel på den som er på HW.no, og for de som ikke gidder klikke og sjekke selv, her er den: Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 8. desember 2003 av kjello2 Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Stilig den logoen Rødt isteden for grønt kanskje? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) for meg ser den grå og blå ut edit : den fordømte grå stæren Endret 8. desember 2003 av ballemann Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Hos meg står det jo bare "Invision Power Board"...ser ingen hw.no logo overhodet..og jeg bruker forum.hardware.no også. Hm? Han tenkte vel på den som er på HW.no, og for de som ikke gidder klikke og sjekke selv, her er den: Mvh kjello2 Ooooooooooh. Men den er da akkurat like blå og grå som den alltid har vært. Endret 8. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Er av og til en fordel å bruke hw.no-skinnet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hw.no skaper bedre jul enn mamma og pappa Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hos meg står det jo bare "Invision Power Board"...ser ingen hw.no logo overhodet..og jeg bruker forum.hardware.no også. Hm? Han tenkte vel på den som er på HW.no, og for de som ikke gidder klikke og sjekke selv, her er den: Mvh kjello2 Ooooooooooh. Men den er da akkurat like blå og grå som den alltid har vært. Skaff deg bedre skjerm a Ser jo helt klart att det er grått og grønnt! Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Fin den God Jul! Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ikke HELT vanlig (Med standard-skin ihvertfall) Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Sikkert noen som har den gamle lagret i cachen... EDIT: Skrivefeil Endret 9. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Sikkert noen som har den gamle lagret i cashen... Godt poeng. Kan være greit å tømme denne cachen fra tid til annen, refreshe siden med F5 eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå