Fotoskrulla Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Restaurant med utsikt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Huffja. Ikke noe for folk med høydeskrekk. Jeg syntes at det silhuettaktige kledde motivet, og gjorde det litt mystisk. 1 Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Dette bilde likte jeg, kombinasjonen inne og utsikten fra vinduet i samme bildet. Taket i resturanten gir et veldig sterkt inntrykk her og forsterker dybdefølelsen. Keshav 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 Huffja. Ikke noe for folk med høydeskrekk. Jeg syntes at det silhuettaktige kledde motivet, og gjorde det litt mystisk. Takk skal du ha for fin kommentar. Bildet er ikke veldig gjennomtenkt, bare et skudd fra hofta nærmest. Stripene i taket så jeg først etterpå. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 Dette bilde likte jeg, kombinasjonen inne og utsikten fra vinduet i samme bildet. Taket i resturanten gir et veldig sterkt inntrykk her og forsterker dybdefølelsen. Keshav Hei Keshav! Tusen takk for fin tilbakemelding. Spileretningen i taket er nok ikke en tilfeldighet, her har nok arkitekten tenkt på linjer og dybde. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Spændende at kikke med her..når man ikke selv turde at tage der op ..ser stor slået ud Hilsen Suss Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Her er også et bilde som egentlig krever forberedelser for å få rette innstillinger på kameraet. Det blir i ettertid vanskelig å justere gammaen helt optimalt, men synes du har har fått til et bra resultat. Dybdevirkingen i langsgående takpanel så du nok, men ubevvist. Mvh Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg