Patience Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvordan går jeg frem for å komme inn på xboxen med ftp? Har krysset kabel og alt skulle være greit. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvordan går jeg frem for å komme inn på xboxen med ftp? Har krysset kabel og alt skulle være greit. Hvilket ftp program bruker du da? Du må også huske å gi xboxen og pc'en ulike ip adresser Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Hvordan går jeg frem for å komme inn på xboxen med ftp? Har krysset kabel og alt skulle være greit. Hvilket ftp program bruker du da? Du må også huske å gi xboxen og pc'en ulike ip adresser Bruker gozilla Pc'en har såvidt jeg kan se forskjellig ip.. men her er jeg ikke sikker.. hvordan? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kjenner ikke det programmet. Bruk f.eks FlashFXP. Veldig enkelt prog. Sett pc'ens ip til 192.168.0.1 Og Xboxen til 192.168.0.2 Brukernavn: xbox Passord: xbox Så er det bare å trykke connect Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Kjenner ikke det programmet. Bruk f.eks FlashFXP. Veldig enkelt prog. Sett pc'ens ip til 192.168.0.1 Og Xboxen til 192.168.0.2 Brukernavn: xbox Passord: xbox Så er det bare å trykke connect Men hvordan gjør jeg dette altså? I XP! Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kjenner ikke det programmet. Bruk f.eks FlashFXP. Veldig enkelt prog. Sett pc'ens ip til 192.168.0.1 Og Xboxen til 192.168.0.2 Brukernavn: xbox Passord: xbox Så er det bare å trykke connect Men hvordan gjør jeg dette altså? I XP! Du må gå inn i tcp komtrollene.. og velge det der du må også opprette en netverks bro -- også var det vel den du sku konfigge med den ipen Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kontrollpanel->Nettverkstilkobling->Lokal tilkobling Her skriver du inn IP for pc. Resten gjør du i FlashFXP Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Sa meg egentlig ingenting. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 les litt på Xbox-Scene Har du hub? *musestille* moddet? *musestille* Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Her er noen gode tutorials sider. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Takker så meget. Sånne som deg som gjør forumet til hva det er ) Thx m8te! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå