kanelblad Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 (endret) Har hatt ett slags rart sår på nesen i minst 2 uker nå. I går fikk jeg ett som ligger helt vertikalt med den på nesen, men er plassert i pannen. Det ser ut som skrubbsår (veldig små sår), problemet er bare at jeg i hælvette ikke forstår hvorfor jeg har fått det!!!!? og det går jo faen ikke bort ??????? Prøvde å pirke og rense det såre på nesen i går, men det førte bare til en svie, som også er tilstede nå. Har slitt, og sliter med hudsykdommer. Blir så jævlig redd for hva dette faenskapet kan være. Tusen takk Gud, Jesus og anna møkk der oppe. AMEN!!!!!!!! Noen som kan ha en formening om hva dette er? Endret 24. september 2017 av kanelblad Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Hvilke hudsykdommer er det snakk om? Spiser du noen medisiner fast? Er det mulig å poste et bilde? Lenke til kommentar
kola1 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Bruker medisin mot psoriasis. De to sårene er prikk lik skrubbsår, problemet er bare at de har kommet ut av ingenting. Det er vell særdeles uvanlig at ett sår ikke forsvinner etter 2 uker.... Eneste jeg kan tenke meg er: 1. Jeg har plutselig i en alder av 23 år begynt å klø meg i ansiktet når jeg sover. 2. det er veggdyr her. 3. en form for allergisk reaksjon. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Hvilket preparat mot psoriasis bruker du? Jeg er enig i at 2 uker er lang tid. Føler du deg sår andre steder på hud og slimhinner? F.eks i munnen? Ikke heller umulig at du klør deg i søvne. Jeg tror vi kan utelate veggdyr, du kan selv google bilder av "veggdyroffer". Og så det som er helt åpenbart. Skadene i huden ved psoriasis, ligner veldig på skadene ved alergisk eksem. På samme måte som psoriasissår ofte profiterer på f.eks bredspektret antimykotikum, kan det være at det vil ha effekt andre steder på kroppen også, f.eks Fungoral krem. Du kan også prøve steroidkrem, som du sikkert kjenner til fra før som behandling for din psoriasis. Men dette er noe du bør diskutere med legen i første hånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå