Torstein Norum Bugge Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Har du ikke gjort dette, burde du absolutt ta en titt!GUIDE: Galaxy S8-triks Ser du hva vi har gjort med Galaxy S8-en vår? Lenke til kommentar
asjstian Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Se her https://forum.xda-developers.com/galaxy-s8/themes/mods-small-collection-tweaks-t3657118 Flere gøye mods for s8, blandt annet Always on display. Trenger ikke root. For og finne frem i menyen lettere, så bruke søkefunksjon ? 2 Lenke til kommentar
Kvannj Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Grei guide, dette visste jeg ikke at var mulig. Noen som vet om det er mulig å vise ukenummer på kalenderen på Always On Display? Det hadde gjort jobbhverdagen mye enklere! 1 Lenke til kommentar
se# Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 (endret) Er ikke always on på som standard på S8? Uansett, det jeg savner er å få se sekunder på Always On-skjermen (med digital klokke). Endret 24. september 2017 av se# Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Er ikke always on på som standard på S8? Uansett, det jeg savner er å få se sekunder på Always On-skjermen (med digital klokke). Jo. Det som gjør denne funksjonen litt mer skjult enn andre, er at innstillingene er skjult bak et menyelement som både har toggle Always on Display AV/PÅ på høyre siden av elementet og innstillinger om du trykker på venstre side av elementet. Det var i det minste ikke innlysende for meg. Lenke til kommentar
Sofie S Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Jeg har A5 og har en basic versjon av Always on display. Den ligger under Skjerm og har kun klokke i hvitt og mulighet til å pause/skippe i programmer man har startet. Lenke til kommentar
asjstian Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 En annen ting, i Samsung theme store (app) er det en egen "avdeling" for Aod (always on display) 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Kunne dere ikke brukt en app som ikke gir vannmerker? Lenke til kommentar
CNJRB33E Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 På S7 er det mulig å vise hendelser fra kalenderen. Finner ikke den muligheten på S8, noen? En annen ting strømsparingsmodusen må av med Always on display. Lenke til kommentar
Harald Søvold Kjos Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Det ser jo fancy ut men bruker ikke dette mye unødvendig strøm når telefonen ikke er i bruk? Jeg byttet nettopp fra S6 til S9 Og det første jeg gjorde var å slå av always on, rett og slett for å spare batteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå