Moerk Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Hugelhornet i høstlige omgivelser Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Har denne turen vært med på 71 grader Nord? Jeg synes jeg har sett disse svabergene for ikke så lenge siden. Men det kan jo være noe liknende andre steder også. Hva har forårsaket dette? Ras, vann,istid? Fint bilde. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Flot motiv..men synes det virker lidt uskarpt..ved ikke hvad størrelse billedet er ...vh Suss Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 Har denne turen vært med på 71 grader Nord? Jeg synes jeg har sett disse svabergene for ikke så lenge siden. Men det kan jo være noe liknende andre steder også. Hva har forårsaket dette? Ras, vann,istid? Fint bilde. "71° Nord" klatret i fjellet som jeg her har vendt RYGGENM mot. Har tidligere lagt inn flere versjoner av "Stortind" som fjellet heter. Tror det er istiden som har formet fjellene her. Landskapet i området løfter seg fremdeles etter istiden. Takk for kommentar. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 Flot motiv..men synes det virker lidt uskarpt..ved ikke hvad størrelse billedet er ...vh Suss Jeg åpner konskvent alle bildene har fra linken (originalildet) som ligger under BILDEDETALJER. Herfra synes jeg bildene vises best. Har ikke selv sett at det er uskarpt, bortsett fra området rundt sollyset, men jeg trenger kanskje å vurdere nye briller? Størrelsen på bildet i pixler ser du også under bildedetaljer. Som du ser er bildet på mer enn 50 millioner pixler (50 mpx). Takk for kommentar. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg