Loomy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 /me er heftig irritert! Installerte MSN 6.1 og herre min hatt for et vrak av et program. Er det Alpha-release eller?? Saken er at programmet lever sitt eget liv. Det logger av når det vil og på når det vil. Hadde 0 problemer med 6.0. Noen som vet hvordan jeg fikser problemene? Hvis ikke er jeg takknemlig for nedlastingslink til gode gamle 6.0 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Lat? http://www.hulpsite.nl/msnhulpsite/msn6.php bill lager ikke msnm. god jul! Endret 8. desember 2003 av Strupstad Lenke til kommentar
HWE Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) /me er heftig irritert! Installerte MSN 6.1 og herre min hatt for et vrak av et program. Er det Alpha-release eller?? Saken er at programmet lever sitt eget liv. Det logger av når det vil og på når det vil. Hadde 0 problemer med 6.0. Noen som vet hvordan jeg fikser problemene? Hvis ikke er jeg takknemlig for nedlastingslink til gode gamle 6.0 6.1 driver bare å logger på-av-på-av-på-av-osv... hos meg. Pålogget og ser kontaktene ca 1 sek hver gang. edit: takk for link Strupstad. I seek and didn't find... Endret 8. desember 2003 av hwe Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Wee, var der rett før jeg postet og da fikk jeg 404 på den engelske der.. Jaja, det funket nå Thank U & merry xmas! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Lalalalalalallaalla 12345678910 Det viste seg at det var en 6.1 installasjon det der. Til tross for at det står på siden at det er 6.0. HGMMMMMFF Noen andre gode tips/linker? EDIT: Nå klarer jeg ikke å logge på engang... Begynner for alvor å vurdere Linux her asså! Endret 8. desember 2003 av Loomy Lenke til kommentar
Espen -75 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Merkelig.. Jeg har ikke hatt noe problem med 6.1 Kjører den på Win XP Pro hjemme og på jobb uten at det har oppstått noe unormalt. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Min 6.1 funker helt fint. Bruker XP Pro. Har den stående på fra 08.00 til 16.30 på jobb hver dag.. logger aldri av (så sant ikke linja går ned da, men det skjønner de fleste). Hjemme fungerer den også helt utmerket. Endret 9. desember 2003 av Pomfri Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har ikke noe konstruktivt å komme med, men jeg støtter denne Bill-brenningen du nevner. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Menneh... ser ut til at det fungerer greit i dag Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har ikke noe konstruktivt å komme med, men jeg støtter denne Bill-brenningen du nevner. Dere kan da ikke brenne en mann Jeg har brukt det en stund no og det har ikke herpa seg her i gården. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hadde samme problem men jeg huska ikke åssen jeg fikset det.. Skal tenkte etter Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Har samme problem. Åh åh åh!! Når man først skal slippe en ny versjon som man visstnok "måååå" ha, kan man ikke gjøre det skikkelig?? Må logge på minst 4 ganger før den holder seg på.. lol... Irriterende... De må da gjøre no med det snart, ettersom dette virker å være en "common" feil... Huff og huff... Men likevel, jeg støtter ikke brenningen av Bill.. Det må da gjøre sykelig vondt... lol. Gjør gjerne no annet med mannen, men brenne? Fysjom! God jul!!! Joachim Endret 9. desember 2003 av The_Lobster Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Hei, Takk for at du kontaktet MSN Messenger. P.g.a veldig høyt volum av e-mails vi har mottatt de siste dagene, har vi ikke klart Ã¥ svare pÃ¥ din forespørsel sÃ¥ fort som vanelig. Vi beklager enhver ulempe dette vil ha medført! Desverre har vi opplevd noen smÃ¥ tekniske problemer med den nye oppdateringen av messenger versjon 6.1. Teknikerne har jobbet hardt med Ã¥ finne en løsning pÃ¥ deisse problemene, og jeg har nÃ¥ fÃ¥tt tilbakemelding at alt skal fungere som normalt igjen. Om du derfor enda skulle ha problemer etter oppdateringen, skriv tilbake til med og jeg skal ta saken videre. Send meg da ogsÃ¥ hvilke feilkoder du fÃ¥r nÃ¥r du forsøker Ã¥ logge deg pÃ¥. Skulle du stÃ¥ helt frast, kan du fremdeles laste ned versjon 6 fra vÃ¥res hjemmeside: http://messenger.msn.no/ Vi takker for din tolmodighet. Fungerer bra hos meg nå... Får vel utsette brenningen en stund da. Til etter jul eller no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå