roganjosh Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Jeg har kjøpt meg DVD spiller til min pc. Pioneer 106s, men når jeg installerte den, virket den ikke som den skulle!(MYE hakking!) Jeg fikk beskjed om at jeg måtte enable DMA, men i W2K finnes det ikke en option som sier enable DMA direkte på DVD spilleren. Men etter jeg installerte Power DVD programmet har jeg fått store problemer med maskinen min! Jeg kan ikke spille CS i 1024x768 lenger, og hvis jeg prøver å kjøre 3DMark tar det helt av. Med andre ord har den grafiske ytelsen, forsvunnet til fordel for DVD spilleren! Har Intel hovedkort 633 mhz celeron ATI 64Mb DDR VIVO 256 Mb RAM Har oppdatert BIOS Avinstallert skjermkortet disabled DMA disabled DVD spiller Alle de nyeste drivere til skjermkort og DVD Software Men ingenting synes å hjelpe! Finnes det noen der ute som har peiling på hva dette kan skyldes? Jeg setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
Bukks Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Control Panel - System - Hardware - Device Manager - IDE ATA/ATAPI Controllers Høyreklikk over Primary/Secondary IDE Channel og velg Properties - Advanced Settings. Velg DMA eller PIO. (Kjører XP,tror det er det samme i W2k) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå