p10 Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Jeg er på leting etter et kjøretøy som kan frakte meg 2 mil tur/retur jobb hele året. Fikk låne en 50cc scooter og syntes det funket bra. Ser imidlertid ikke for meg å kjøre scooter på vinterføre! Jeg heller litt mot en ATV. Har sett på både 50cc og 250cc. 50cc ser ut til å være billigere å forsikre og ha lavere årsavgift. Er det andre hensyn som bør taes med i vurderingen? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 ATV kan bli klinete og kaldt så man må ha gode klær (duh) som er kjedelig å ta av og på + at det koster litt det også. Vurdert en mopedbil? Men ATV > moped på vinteren selvfølgelig Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 ATV er knall, men kaldt. Dog har du en overtrekksbukse og gode hansker så overlever du fint. Bare én ting som er verdt å merke seg, disse har ikke ABS.. Fort gjort å få seg en liten overraskelse på vintern Regner med du er over 18 siden du nevner 250cc ATV, hvorfor ikke bil? Lenke til kommentar
p10 Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 Mopedbil blir i dyreste laget. Har vurdert elsykkel, men er usikker på hvordan det blir i vinterhalvåret. Pendlingen med bil koster meg 20 000,- i året i bompenger. Jeg vurderer andre måter å bruke de pengene på for å komme meg til jobb. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Fortsatt gratis med EL-bil i bommene Lenke til kommentar
p10 Skrevet 26. september 2017 Forfatter Del Skrevet 26. september 2017 Valget står mellom 50cc og 250cc ATV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå