Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Spela MMORPG med ISDN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste spill har minimum 28k requirement for å spille.

Tror det går greit med 64k..

Hvis du merker at pingen din er veldig høy (200++) burde du prøve 128 for å se om det hjelper.

De fleste mmorpg er ikke super fast paced, slik at det ikke spiller noen stor rolle om du lagger litt.

Hvis serverene til spillet er lokalisert i usa kommer du ikke under 100 ping uansett om du har 2Mbit eller 128k..

Lenke til kommentar

Spilt Anarchy-Online med ISDN i lange tider ..

NULL problem ..

Eneste er at det kunne vært kjappere å logge seg på hvis jeg hadde eid en kjappere linje.

edit: Hadde LAN hjemme for litt siden, og spilte to stykker .. gikk greit det også :)

Endret av shivac
Lenke til kommentar

MMORPG spill som AO i hvertfall krever veldig liten trafikk. Har sett DU meteret mitt omtrent stå stille!

Kan spille 3 (muligens opp til 4) på en singel ISDN linje i AO uten at det lager for mye problemer faktisk.

Skitet med dailup er jo at det koster jo skjorta å spelle slike tidkrevende spill som krever at man er online. Få deg en liten pinglete ADSL linje som i det minste gir deg flatrate og ingen tellerskritt! ;)

Lenke til kommentar

Har spilt MMORPG på isdn (64k) i ca 2 år nå, server står i Frankrike. Funker fint som bare det, selv om man kjører 2-3 klienter.

fomlepung: tipper at 99% av dem som spiller MMORPG's hadde hatt adsl om det var tilgjengelig for dem. Har selv smertelig erfart dette i perioden jeg hadde Tiscali abb. som ikke ble fakturert for overforbruk før etter 18 mnd. En liten smekk på pungen kan man si :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...