Ed Hunter Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei Kan eg spela MMORPG spel med ISDN? Tenker i hovudsak på spelet Horizon... Eventuelt kan eg bruka enkel linja (64 kb/sek) eller dobbel (128 kb/sek) Mvh Espen Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 De fleste spill har minimum 28k requirement for å spille. Tror det går greit med 64k.. Hvis du merker at pingen din er veldig høy (200++) burde du prøve 128 for å se om det hjelper. De fleste mmorpg er ikke super fast paced, slik at det ikke spiller noen stor rolle om du lagger litt. Hvis serverene til spillet er lokalisert i usa kommer du ikke under 100 ping uansett om du har 2Mbit eller 128k.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Takker Serveren er i Europa heldigvis, så det skal gå fint på 64 kb då!? Nokon andre som har direkte erfaring med MMORPG med ISDN?? Vil gjerne høre om det er spelbart, og kor mykje ping kan eg fordøya utan at det går ut over opplevinga? Mhv Espen Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Spilt Anarchy-Online med ISDN i lange tider .. NULL problem .. Eneste er at det kunne vært kjappere å logge seg på hvis jeg hadde eid en kjappere linje. edit: Hadde LAN hjemme for litt siden, og spilte to stykker .. gikk greit det også Endret 9. desember 2003 av shivac Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 MMORPG spill som AO i hvertfall krever veldig liten trafikk. Har sett DU meteret mitt omtrent stå stille! Kan spille 3 (muligens opp til 4) på en singel ISDN linje i AO uten at det lager for mye problemer faktisk. Skitet med dailup er jo at det koster jo skjorta å spelle slike tidkrevende spill som krever at man er online. Få deg en liten pinglete ADSL linje som i det minste gir deg flatrate og ingen tellerskritt! Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har spilt MMORPG på isdn (64k) i ca 2 år nå, server står i Frankrike. Funker fint som bare det, selv om man kjører 2-3 klienter. fomlepung: tipper at 99% av dem som spiller MMORPG's hadde hatt adsl om det var tilgjengelig for dem. Har selv smertelig erfart dette i perioden jeg hadde Tiscali abb. som ikke ble fakturert for overforbruk før etter 18 mnd. En liten smekk på pungen kan man si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå