ATWindsor Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 De aller fleste er av typen der man ikke kan kjøpe seg til alt man ønsker i livet (heldigvis) AtW Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Da kjenner ikke dere de rette folkene. For eksempel så eier jeg en privat øy i Karibien hvor jeg jakter på mennesker 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 For meg ser det ikke ut som om de rike egentlig er frie. De lever i fengsler, selv om fengslene deres er luksuriøse og gullbelagte. (...) Er man friere om man har en mer nøktern økonomi og kan kunsten å prioritere? Det kan godt være! Er sikkert fryktelig slitsomt å gå rundt og bli gjenkjent hele tiden. "Luksuriøse fengsel" er kanskje en vel sterk metafor, men jeg er enig i påstanden om at de som lever nøkternt har mer frihet. Jeg tjener ihvertfall pisslite og føler meg fri og frank! Slipper å forholde meg til fremmede som vil stoppe meg for å ta selfies med dem ihvertfall, høhø. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Fri og lykkelig og norsk. Da er man rik. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Svaret er: usikkert ... Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Penger er GO! Uten dem er du stuck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå