Gjest medlem-329093 Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 (endret) Jeg får enkelte ganger opp en meny som jeg ikke vet hva er, men ligner veldig på iOS 11. Knapper som er avlange med rundede kanter. Samme farger og layout som ios11. Dukket opp en gang når jeg restartet mobilen og en annen gang når jeg var inne i opera nettleser appen. Hva er dette for noe? Endret 23. september 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Kan det være "Lockscreen news"? Du kan i tilfelle skru det av i settings på Opera Mini om du ønsker det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Ok har skrudd det av nå. Rart at det ikke viste noe når mobilen var låst da. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Jeg opplevde i hvertfall noe liknende. Første gang for en ukes tid siden, kanskje? Greier ikke få opp den menyen når jeg ønsker det, selv om min fortsatt står enabled. Den dukker bare opp en sjelden gang nå og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå