Malmern Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 (endret) You fight like a dairy farmer! How appropriate! You fight like a cow! Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab! Endret 24. september 2017 av Malmern 1 Lenke til kommentar
disk Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 wow trumfet alt. Eg spilte cs på den tiden, og startet ikke med wow før 6mnd etter lansering. Vennene mine som prøvde få meg med klarte ikke selge dette spillet. Det hørtes så jævla barnslig og teit ut. Møte med wow var for meg, litt som en prest som møter gud. Eg droppet alt eg hadde i henda, utdannelse, alt sammen, og gikk all-out et helt år med dette spillet, før eg startet på utdannelse igjen. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 You fight like a dairy farmer! How appropriate! You fight like a cow! Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab! First you better stop waving it about like a feather duster. There are no words for how disgusting you are! 1 Lenke til kommentar
Fuglsetrampen Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Første utgave av Settlers. Husker jeg leste en artikkel om det i et eller annet PC magasin, og viste med en gang jeg så grafikken at jeg bare MÅTTE ha det. Fikk etterhvert tak på det, og gud det levde opp til forventningene. De små krabatene som labba rundt og levde livet sitt, bygningene som gradvis ble reist, den evigvarende kampen for å balansere forbruk og innhøsting. Brukte nok mange, mange, mange timer på det spillet - heldigvis for ung og dum(?) til å bry meg med å finne ut av akkurat hvor mange. Ellers er vel opprinnelige Command & Conquer verd å nevne og. Mye samme historia, leste artikler om det i blader, og plutselig en dag kunne jeg og en kompis spleise på det på Narvesen. Husker at han stakk hjem med NOD CDen mens jeg tok GDI, og så bytta vi når vi var ferdige. Spilte vel så og si livskiten ut av det i multiplayer og Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 First you better stop waving it about like a feather duster. There are no words for how disgusting you are! Yes there are. You just never learned them. I hope you have a boat ready for a quick escape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå