Gå til innhold

FEATURE: Spillene vi gledet oss mest til

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

wow trumfet alt. Eg spilte cs på den tiden, og startet ikke med wow før 6mnd etter lansering. Vennene mine som prøvde få meg med klarte ikke selge dette spillet. Det hørtes så jævla barnslig og teit ut. 

Møte med wow var for meg, litt som en prest som møter gud. Eg droppet alt eg hadde i henda, utdannelse, alt sammen, og gikk all-out et helt år med dette spillet, før eg startet på utdannelse igjen. 

Lenke til kommentar

Første utgave av Settlers. Husker jeg leste en artikkel om det i et eller annet PC magasin, og viste med en gang jeg så grafikken at jeg bare MÅTTE ha det.

Fikk etterhvert tak på det, og gud det levde opp til forventningene. De små krabatene som labba rundt og levde livet sitt, bygningene som gradvis ble reist, den evigvarende kampen for å balansere forbruk og innhøsting.

Brukte nok mange, mange, mange timer på det spillet - heldigvis for ung og dum(?) til å bry meg med å finne ut av akkurat hvor mange.

Ellers er vel opprinnelige Command & Conquer verd å nevne og. Mye samme historia, leste artikler om det i blader, og plutselig en dag kunne jeg og en kompis spleise på det på Narvesen. Husker at han stakk hjem med NOD CDen mens jeg tok GDI, og så bytta vi når vi var ferdige.

Spilte vel så og si livskiten ut av det i multiplayer og

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...