sdf123 Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Over tid så har Chrome blitt ufattelig tregt på laptopen. Så nå er det så vidt den greier å laste inn ei nettside. Internet Explorer er det ingen problemer med på samme pc. Jeg har prøvd å avinstallere og installere Chrome på nytt. Jeg har også prøvd å deaktivere alle utvidelsene uten at jeg merket noe forskjell. Noen som kan komme med noen tips? (Det eneste jeg kommer på som er gjort er at jeg har gått fra en mobil bredbåndsrouter til en annen type mobil bredbåndsrouter, men samme abonnement). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Prøv innstillinger-avansert: Helt nederst kan du tilbakestille. Du finner også noen tilbakestililngsknapper for andre ting oppover i menyen, men ville tro den i bunnen tar det meste. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 23. september 2017 Forfatter Del Skrevet 23. september 2017 Takk for tips, men det er prøvd og hjalp ikke.. Andre tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Hva med å avinstallere og ikke legge inn bruker/logge inn? Da kommer jo ikke utvidelsene osv. seilende inn automatisk. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Andre tips? Du kan teste med Google Chrome Portable: https://portableapps.com/apps/internet/google_chrome_portable Pakk ut til en mappe i f.eks. mine dokumenter og kjør fil. Hvis den fungerer normalt så er problemet i den ordinære Chrome installasjonen, evt motsatt i Windows. Da vet man nærmere hvor man skal lete. 1 Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. september 2017 Forfatter Del Skrevet 26. september 2017 Har nå fått det til å fungere, ingen av forslagene over hjalp, men takk for tipsene. Jeg gikk gjennom denne lista: http://saintlad.com/slow-internet-on-windows-10/ startet pcn på nytt, og den har blitt som en drøm igjen! Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Det var ment som feilsøking. Ser bra ut den guiden der bortsett fra forslaget om Driver Talent. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå