AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Hjelp, Gutt 16 Første post på et slik forum, fikk tips av en venn å legge det ut her så skriver så kort og presist som mulig. -Aldri møtt hverandre, møttes på Yellow -Heftig forelska i henne -Tror henne liker meg og -Snakket på snapchat i utrolig lang tid (Flere måneder) (Snakket på facetime og tlf også) -Hun får ikke lov av moren sin å besøke meg/eller det blir vanskelig (fra Kr.sand til Drammen) -Oppfører hverandre som vi er kjærester -Sagt jeg elsker deg utallige ganger, snakker om fremtiden osv.. -20 min siden sender hun meg en snap -Sier hun hooka med en annen gutt -Jeg blir helt knust, har aldri hatt så vondt i hjertet (vondere enn tidligere forhold), og dette forholdet over nettet liksom? -Har ikke svart henne siden hun skrev det -Har lyst til å kalle henne alle stygge ordene jeg kan -Har heller ikke lyst til å miste henne, eller stoppe å snakke med henne -Følelsene mine er helt forvirra, blanda og fucked. Jeg styrer henne på ingen måte, og hun gjør som hun vil. Jeg bare føler hun pisser på alt vi har sagt til hverandre som om det betydde ingenting for henne. Jeg vil heller ikke være kjip, og vise at jeg sur, ogsånn for jeg føler jeg er veldig redd for å miste henne. Selvom fornuten sier kanskje jeg burde kutte all kontakt. -Vet ikke hva jeg driver med og trenger hjelp/tips/guide for jeg bare piner meg selv som det er (Er det fortsatt verdt å prøve å møte henne?) Anonymous poster hash: 0c26c...187 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 gå no contact. slett snap, tlf nr, bilder, alt. ignorer alle henvendelser fra henne. ALDRI ta kontakt med henne igjen. Fokuser på deg selv, finn på ny hobby, begynn å tren etc og husk at du er mer verdt enn et jævla snapchat forhold med ei hore fra kristiansand. ha selvrespekt! Lenke til kommentar
Visum Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Norske kvinner ligger på toppen når det gjelder ONS (one night stand). Dette er ingen overraskelse, men heller normalen i samfunnet i ung alder. 4 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Eller bare i bængen? Du er 16, dette var ikke ditt "siste" forhold.. 4 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Selv om det "bare er tekst", så er det også mening bak ordene. Du er en ærlig fyr, og du har havnet i en jungel av kyniske og predatoriske mennesker med psykopatiske trekk. Kom deg vekk fra det fortest mulig. Du har fremdeles hjertet i behold, vokt det godt, vent med damer og forhold til du er litt eldre, mer solid og vís, fått litt mér fotfeste i verden. Folk som surrer rundt på den måten har gitt opp, de har ingen medfølelse eller sympati. Ikke forvent å få sympati fra henne hvis du sender en melding til. Vær glad du ikke har gitt opp enda. Det kan hende du aldri får svar på om det var noe seriøst bak hennes ord. Jeg anbefaler at, for din egen psykes dél, at du sender én siste melding, hvor du skriver kort og greit hvordan du tar det. Men vær også konsekvent med at du godtar "oppsigelsen". Dette gjør du aller mest for din egen dél, sånn at du får lagt dette bak deg. Hvis du får et svar, så får du det, hvis du ikke får et svar, så er det også greit. Neste gang går du litt mér taktisk frem. Og absolutt møt personen irl før det går for lang tid. At du valgte å la det gå så lang tid, er et tegn på at tiden ikke er inne. Det var jo litt avstand, og foreldrene hennes satte kanskje en stopper, men du vet heller ikke om noe av dét hun har skrevet er sant. Nå som hun setter en sånn punktum rett ut av det blå, er også et temmelig dårlig signal. Du må bli en leder for ditt liv. Akkurat nå, så lar du andre (særlig ho) lede livet ditt. Dét er et dårlig psykologisk tegn. Ta kontrollen tilbake sporenstrèks! Det er en ordre fra meg ^^ 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2017 Forfatter Del Skrevet 23. september 2017 Hvordan kommer jeg meg over henne? Tenker bare på henne og hjertet mitt hamrer stadig vekk Anonymous poster hash: 0c26c...187 Anonymous poster hash: 0c26c...187 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Høres ut som et typisk "fjortisforhold". Ikke ta det så tungt, damer i den alderen kan bytte følelser raskere enn en jojo. 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2017 Forfatter Del Skrevet 23. september 2017 Norske kvinner ligger på toppen når det gjelder ONS (one night stand). Dette er ingen overraskelse, men heller normalen i samfunnet i ung alder. Du har dessverre rett, men det gjelder spesielt når de reiser utenlands hvor de prøver noe "annet", blant annet tyrkiske gutter. Utroskap er mer vanlig og akseptert i Norge, enn i mange andre land. Anonymous poster hash: a1b8e...269 4 Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Avslutt på en ryddig og ærlig måte. Oppfør deg som en mann og gå videre. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2017 Forfatter Del Skrevet 23. september 2017 Noen som har tips til hva jeg kan si for å avslutte? Sliter å finne på noe greit og avsluttende, alt jeg har sagt til henne så langt er - Det er så utrolig vanskelig mellom oss og jeg skjønner ikke hvorfor det skal være sånn, men jeg orker ikke å ha det vanskelig lenger.. Anonymous poster hash: 0c26c...187 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Si at det var veldig synd at det ble slik, med tanke på hva du føler for henne og at du hadde håpet det hadde blitt noe mer. Ønsk henne all lykke i fremtiden og gå videre? Men du elsker henne og har hatt slik følelse i flere måneder, hvorfor har ikke du dratt å besøkt hu? Virker kun ut som det var ett alternativ at hun skulle komme å besøke deg? Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Noen som har tips til hva jeg kan si for å avslutte? Sliter å finne på noe greit og avsluttende, alt jeg har sagt til henne så langt er - Det er så utrolig vanskelig mellom oss og jeg skjønner ikke hvorfor det skal være sånn, men jeg orker ikke å ha det vanskelig lenger.. Anonymous poster hash: 0c26c...187 Ville ringt noen kompiser, dratt å skatet noen timer og tatt en burger utpå kvelden. 4 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 (endret) Dere har aldri møttes. Du er et barn og hun er et barn. Du er forelsket i et konsept av en person, men ikke personen. Som barn er dere begge i mental utvikling og sannsynligheten for at dere hadde forblitt kompatible er veldig liten (antatt at dere i det hele tatt ér kompatible allerede - noe det ikke tyder på iom at der er over før det begynte) Dette kommer til å skje flere ganger i ditt liv og det er faktisk en positiv ting. De fleste av oss som er en del eldre har vært i mange forhold. Vi har elsket mange og blitt elsket. Vi har blitt såret og vi har såret. De fleste av oss har lært av alle disse oppturene og nedturene og disse lærdommene har gjort de fleste av oss til bedre og mer reflekterte partnere. Flere årelange samboerforhold har lært meg å kjenne det motsatte kjønn, det har lært meg viktigheten av kompromisser og innsikt i hvordan kvinner fungerer (legg merke til flertallet og innse viktigheten av dét). Hvis du knytter deg for tett i en så ung alder så gjør du deg ekstremt sårbar når du og din partner vokser fra hverandre. Jeg var selv i ett forhold i hele min ungdom og dette er noe jeg "angrer" på da tiden min hadde vært mye bedre utnyttet ved å bli eksponert for mange muligheter isteden for å overfokusere på én. Du er ung. Kos deg og nyt mulighetene. Konsentrer deg om din egen fremtid for din egen del og ikke baser din verdi på en jente. Det er hundrevis av tusen av dem innenfor din rekkevidde. Du trenger ikke ha videre kontakt med henne. Slett all kontakt info, bruk energien din på å være sosial med andre og bruk denne muligheten til å lære deg hvor fort du kan overkomme kjærlighetssorg ved å IKKE fokusere på den. Gå videre med rak rygg og ikke sett deg i en situasjon hvor du senere vil angre på hvordan du ydmyket deg over en bagatell. Endret 23. september 2017 av Invader Zim 4 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 (endret) Noen som har tips til hva jeg kan si for å avslutte? Sliter å finne på noe greit og avsluttende, alt jeg har sagt til henne så langt er - Det er så utrolig vanskelig mellom oss og jeg skjønner ikke hvorfor det skal være sånn, men jeg orker ikke å ha det vanskelig lenger.. Anonymous poster hash: 0c26c...187 Jeg tolket deg slik at det allerede er slutt, og da trenger du ikke å si noe mer. Synd at det ble "slutt" (anførselstegn siden dere ikke har møtt hverandre). Skjønner at det er tungt akkurat nå, men prøv å tenke rasjonelt. Dere er unge, ting er veldig uforutsigbart osv. Sørg for å holde deg sysselsatt, så du ikke bare sitter og depper. Endret 23. september 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 For all del, ikke si stygge ting til henne. Det sier bare mer om deg enn henne. Hev hodet og hold deg litt for god for denne typen behandling. Hun sørget for å ødelegge mellom dere. Du finner noe bedre (Og ei du faktisk kan møte og være med irl) Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Du har to alternativer, sånn jeg ser det. 1) Se på det som en teit internett-greie som du la litt for mye i. Slett, blokk og gå videre. 2) Se på det som en anledning til å øve deg på voksenmåten å takle slike ting på. Du er sint, skuffet og såret. Fortell henne dette, og forklar også hvorfor. Uten å skrike og drive med drittslenging (klarer du det er du for øvrig langt bedre enn veldig mange voksne, bare så det er sagt). Ellers: tiden leger alle sår. Som andre her har påpekt: dra ut og skate med gutta, dra på kino, stå på hjørnet, kast stein og tagg. Gjør ungdomsting, bare ikke sitt inne og sylt deg ned i elendigheten. Det går over med tiden, inntil da må du bare distrahere deg selv. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Det gjør vondt nå, men det går over med tid. Se på dette som en lærdom, og om du noen gang står på andre siden og kan gjør det samme mot en annen så husk hvor vondt det gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå