h-a Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Snowdon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 De var verraskende bratt disse fjellene. Dette jernbanesporet kan vel neppe gå ned til bebyggelsen vi kan skimte i dalen til høyre. Det må da bli alt for bratt. Synd at skydekket ligger så lavt, dette stenger jo for utsikten. Elllers synes jeg du krymper bildene dine litt for mye. Min skjerm blir bare 1/3 full når jeg åpner fra linken. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 23. september 2017 Forfatter Del Skrevet 23. september 2017 Morn igjen. Sporet går til Llanberis, som ligger ved innsjøen man såvidt skimter. Distansen er 7,53 km. Bratteste parti er 1 på 5,5. Gjennomsnittet er 1 på 7,86. Det er en tannhjulsbane. Det var ikke utsikt på toppen, og det var dessuten stengt, trolig pga været. Men jeg observerte tog, og de har trolig snudd ved møteplassen på bildet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Flotte bilder, Helge. Fint og stemmingsfullt med det lave skylaget. Godt eksponert. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Jeg liker at du har noen personer i bildet, ellers er jeg enig med . Keshav Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Flott diagnoal av åskammen i bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg