Leif Olsson Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Andøynatur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Stemningsfullt landskapsbilde med et fint lys fra kveldssolen . Alec Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Er det du som holder på å bygge gangvei bort til båtene? Andøya er godt forsynt med mange fine vann, men siden du sirkler rundt Bleik tror jeg du befinner deg i nærheten av Bleiksvannet? Hva er den stripen til venstre, ovenfor båtene? Du har fått til fin høststemning i bildet ditt. I dag gikk vi en fjelltur med 16-17 grader i skyggen og nesten blikkstilla (uten medbrakt kamera) og dette været skal vi få beholde frem til NESTE søndag. Høsten er neimen ikke den samme som den en gang var. Mvh.Oddvat Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. september 2017 Forfatter Del Skrevet 23. september 2017 Stemningsfullt landskapsbilde med et fint lys fra kveldssolen . Alec Takk Alec før hyggelig kommentar. Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. september 2017 Forfatter Del Skrevet 23. september 2017 Er det du som holder på å bygge gangvei bort til båtene? Andøya er godt forsynt med mange fine vann, men siden du sirkler rundt Bleik tror jeg du befinner deg i nærheten av Bleiksvannet? Hva er den stripen til venstre, ovenfor båtene? Du har fått til fin høststemning i bildet ditt. I dag gikk vi en fjelltur med 16-17 grader i skyggen og nesten blikkstilla (uten medbrakt kamera) og dette været skal vi få beholde frem til NESTE søndag. Høsten er neimen ikke den samme som den en gang var. Mvh.Oddvat Kunne vært jeg som bygget gangvei til båtene Så riktig, befinner meg i nærheten av Bleksvannet. Stripen er veien sørut på øya, som begynner ved Andenes, Nasjonal turistvei Enig med været, flott høst med flott vær Fint med slik fjelltur du vært på Takk då Oddvar før hyggelig kommentar God helg ! Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg