Gå til innhold

KOMPLETT DRIITER SEG UT IGJENN !!!!

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2002-03-09 00:31, tintin77 skrev:

Nicht Gut

Selg brukt som ny

Dette er bob bob ikke sant

Det er som å kjøpe en ny bil som egentlig er brukt før

Men er klusset med av forhandler osv

Komplett er bra butikk forøvrig, jeg har ingenting å utsette på de, men ja ja

Menneskelig å feile, men likevel, de var litt slapt ja, uten tvil

Alt er relativt

Merkelig måte å skrive ett innlegg på...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett.no og sikkert Komplett-butikkene ellers er av veldig god standard.

* Liten tid før pakkene kommer.

* Kjapp retting/ny utsendelse av defekte produkter

* Godt Utvalg....

* Enkelt design på websiden.... ;=)

Jeg har bare hatt gode ting å si om Komplett.....

Lenke til kommentar

Det at det er komplett data tønsberg som har greid dette, sjokkerer meg ikke. Komplett i Tønsberg er på en måte en butikk for seg selv, eller, den var i alle fall. (har forandra seg til det bedre nå :smile: )

Før kunne du godt oppleve at du ikke fikk kjøpe f.eks. en mus som du ville prøve å holde hånda oppå pga. at den ansatte visst nok ikke hadde lov til det en dag, men en annen dag kunne samme ansatte gjøre det. Men den andre dagen var det jo utsolgt :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-04 08:52, DrDoogie skrev:

2. Personlig informasjon paa avveie.

-Noen som bruker kryptering paa emailen sin her? Ikke?

Hva med proxy-servere naar man kobler seg til Internett? Ikke det heller nei? Kryptering av hd'en da? Neivel.

->Og problemet var?

Vi har en deilig ting her til lands, som kalles "loven" på folkemunne. Den forbyr på en måte hacking av e-mail, og generelt sett skal man ikke behøve kryptering åp det man har. Skal man ikke kunne lagre ting på sin egen PC uten at man skal til enhver tid frykte inntrengere? Selvsagt er det lurt å ta sine forhåndsregler, men likevel.

Lenke til kommentar

Quote:

TVPR skrev (2002-04-04 11:24):

Vi har en deilig ting her til lands, som kalles "loven" på folkemunne. Den forbyr på en måte hacking av e-mail, og generelt sett skal man ikke behøve kryptering åp det man har. Skal man ikke kunne lagre ting på sin egen PC uten at man skal til enhver tid frykte inntrengere? Selvsagt er det lurt å ta sine forhåndsregler, men likevel.

jupp, vi har loven, men hvis du går hjemmefra uten å låse dør og kommer hjem til et tomt hus får du f.eks ikke så mye igjenn fra forsikringen, og politiet vill nok ikke sette inn så mange resurser.

Man bør beskytte seg, for selv om de som hacker maskina di og ødelegger for deg bryter loven, blir det jo ikke noen minder job for det og ordne opp i.

Lenke til kommentar

HAHAH! De har bare godt av og drite seg ut! At de selger ødelagte og brukte ting det viste jeg, men at det lå på internett, var jo bare sjef!

Jeg bestilte pc hos komplett den 24 januar og venter fortsatt på en pc som ikke virker... ;(

take that komplett! U suck!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...