Gå til innhold

KOMPLETT DRIITER SEG UT IGJENN !!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

la oss håpe at noen fra komplett er jevnlig innom Hardware.no og ser hva vi synes... Har hatt msitanke før, godt å få det bekreftet. (eller er det egentlig det)

Hilsen hittil trofast Komplett kunde...

Lenke til kommentar

Det skyldes nok det som komplett sier, en menneskelig svikt.

Hadde det vært gjort med hensikt hadde ansatte på komplett.no slettet HD, og ingen hadde visst noe...

format c: /q tar bare noen sekunder.

Overskrifter av den typen som propel skriver, inviterer til negative innlegg, og burde ikke tillates.

skarsk

[ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-03-03 13:05 ]

Lenke til kommentar

Hvis han kjøpte pc-en ferdig bygd er nødvendigvis seglet på eskene brutt. Litt vanskelig å få en papp-eske ned i AGP Slot-en.

Hvis du derimot kjøper enkeltdeler og skal bygge selv er det lett å sjekke...

Lenke til kommentar

Tabber kan da alle gjoere. Her var det jo snakk om to punkter:

1. Selge gammel hd som ny.

-Javel, faar man garanti paa gammel hd som ny, er jo ikke det noe problem i og for seg.

2. Personlig informasjon paa avveie.

-Noen som bruker kryptering paa emailen sin her? Ikke?

Hva med proxy-servere naar man kobler seg til Internett? Ikke det heller nei? Kryptering av hd'en da? Neivel.

->Og problemet var?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-04 08:29, vipewan skrev:

Lurer litt på hvor den "igjen" biten er hen ?

Ellers må jeg jo bare si at komplett ikke har mistet meg som kunde, selv om noe slikt som nevt, ikke burde forekomme...

lurte litt på det samme, hvor kommer "igjen" fra?Har de gjort noe slik før??samma det vel, alle gjør feil. tenk på hvor mange kunder de har.

Lenke til kommentar

Komplett er en OK butikk, de er som oss flest, gjør feil noen ganger (men denne gangen er det en tulling påø verksteet som tydligvis tok feil del å klemte inn i mannens maskin)

det jeg vil fram til er : Bygg selv, da får du nye deler garantert (harddisker kommer i antistat pose, og kan lett sees om de er brukte - enten ved åpnet pse, eller fingreavtrykk på harddiskens kabinett)- og finner man noe brult så er det bare å si ifra så får du ny del ... (i alle fall jeg med mitt sære deleutvelg)

iX

Lenke til kommentar

Leste denne artikkelen i papirutgaven av ComputerWorld, og der har de lagt med litt mere informasjon om hva som faktisk har skjedd.. Det er jo tross alt snakk om en av butikkene i Komplett-kjeden som har gjort denne brøleren..(Komplett Data i Tønsberg.)

Vil tippe at Komplett sentralt ikke driver med noen detaljert styring over hver enkelt butikk, og kan vel ikke lastes for feil som blir gjort ute i "distriktene".. Videre så må jeg si meg enig med det at det ville være rimelig idiotisk å ikke slette innholdet på HD'en hvis de skulle forsøke å svindle noen..

Mvh.

Tore K.

Lenke til kommentar

Har stort sett kun posetivt å si om komplett, og for en tid tilbake var jeg ute for en episode jeg ikke var fornøyd med. Da skrev jeg her og klaget. og dagen etter ble jeg kontaket av Komplett der de begklaget at jeg hadde vært uheldig. >De ryddet opp med engang.

Dette viser jo også at Komplett følger med her på forumet.

Kjetil

Lenke til kommentar

Det er ikke rart de gjør :smile:

Så mye som blir diskutert angående webshop'er her så er dette en gull gruve for å finne ut av kundene ønsker eller reagerer på.

Har ellers veldig grei erfaring med Komplett. Ikke no spesiellt å klage på der.

Noe problemer selvfølgelig.. Og service kan ta litt lang tid men det viser seg å være ganske felles overalt.

Ellers pleier jeg å handle det jeg trenger på psdata.

Handlet en fane hos komplett idag :smile: 1meter X 60CM med AMD Athlon logen på :razz:

Hang på veggen inpå kontoret hos komplett.. Gir deg 250,- for den sa jeg og da vart den min gitt :grin:

Lenke til kommentar

Nicht Gut

Selg brukt som ny

Dette er bob bob ikke sant

Det er som å kjøpe en ny bil som egentlig er brukt før

Men er klusset med av forhandler osv

Komplett er bra butikk forøvrig, jeg har ingenting å utsette på de, men ja ja

Menneskelig å feile, men likevel, de var litt slapt ja, uten tvil

Alt er relativt

Lenke til kommentar

hmmm vet ikke helt om dette er i sammenheng men ..... kan nevne at komplett hadde en butikk filial i kristiansand ...... For å si det slik .... den filialen var der ikke lenge før den ble lagt ned .... slett service og butikk folkene stakk av i timesvis....

med andre ord ... det var en plass jeg ikke var kunde lenge

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...