Rolf Kristensen Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Blandet Drops Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Hei Rolf, some perler på ei snor! Noen som har lekket informasjon til deg? Godt fanga og bra komposisjon. Skulle gjerne hatt den PV'n. Mvh, Jon Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Fint nostalgibilde Rolf. Min bror hade en PV, lyseblå God helg ! Mvh Leif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Her var det mye snop , 2x PV , Granada , 2x Mustang og en Jaguar ? Alec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Hei Rolf, some perler på ei snor! Noen som har lekket informasjon til deg? Godt fanga og bra komposisjon. Skulle gjerne hatt den PV'n. Mvh, Jon Hei Jon. Bildet er fra årets Veteranbiltreff på Tofte 2 sept. Her kjører noen av deltakerne i kortesje fra Tofte Sentrum hvor de har vært utstilt, til Grilling og greier på Tronstad Gård. Takk for hyggelig kommentar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Fint nostalgibilde Rolf. Min bror hade en PV, lyseblå God helg ! Mvh Leif Hei Leif. Jeg la inn en V2 av en lyseblå PV. Det kan ikke tilfeldigvis ha vært den ? Bildet er tatt i Sverige Takk for den hyggelige kommentaren Leif ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Her var det mye snop , 2x PV , Granada , 2x Mustang og en Jaguar ? Alec Hei Alec. Jeg tror du har helt rett Takk for den hyggelige kommentaren ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Fint nostalgibilde Rolf. Min bror hade en PV, lyseblå God helg ! Mvh Leif Hei Leif. Jeg la inn en V2 av en lyseblå PV. Det kan ikke tilfeldigvis ha vært den ? Bildet er tatt i Sverige Takk for den hyggelige kommentaren Leif ! Mvh. Rolf Hei igjen Rolf Fint bilde også V2 Kanske vanskelig at kjøre denne lyseblå på veierne? men nær den vhær ny bil, kanske? Mvh Leif Lenke til kommentar
h-a Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Mange små detaljer som er forskjellige på de to røde PV-ene. Forskjellige hjul blant annet. Og den blå PV-en mangler jo hjul, og er kanskje ikke sjelden nok til at den blir restaurert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg