z00l Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Noen som vet om Trackmania har kommet ut, eller når det evnt kommer ? -z00l- Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Sluppet i England og Frankrike, den norske distributøren har ingen slippdato for norge.. Bare til å smøre seg med tålmodighet eller bestille fra det store utland. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Leste at spillet bare har 3 biler. Er dette sant? Å...hadde håpet at dette spillet skulle være 2003(oss 04 )versjonen av 4D Sports Driving. Lenke til kommentar
GeirBrandal Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Leste at spillet bare har 3 biler. Er dette sant? Å...hadde håpet at dette spillet skulle være 2003(oss 04 )versjonen av 4D Sports Driving. Eg har fått inntrykk av at det er ein bil til kvart av dei tre ulike terrenga i spelet. Eg er ikkje sikker på om ein kan velge fritt kva bil ein vil nytte, eller om det vert bestemt av terrenget. Eg trur hovudtanken bak det er å gjere det likast mogeleg for alle, og unngå dårleg balanserte bilar som enten ikkje vert brukt, eller som berre vert brukt uansett. I alle høve er det meir enn nok arbeid å mestre ein bil, og det må du, om du vil svette fram ei konkurransedyktig tid. Årets spel 2003 meiner eg. Mest fordi eg har sakna det lenge. Og tydelegvis må sakne det ei stund til. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Stemmer det GeirB, det er 3 ulike "temaer" i spillet med 3 ulike biler. Kan forresten bestilles fra play.com for 24.99£ inkl. porto. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Stemmer det GeirB, det er 3 ulike "temaer" i spillet med 3 ulike biler. Kan forresten bestilles fra play.com for 24.99£ inkl. porto. Men eksklusiv 24% moms og postens fortollingsgebyr på 150,- som kommer på toppen. (evt. "bare" 60-og-noen kroner i gebyr om en tar jobben (og tiden) med å fortolle det selv) Endret 9. desember 2003 av Zork Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 [quote name='kristoffer-' date='09/12/2003 : 16:57'] Stemmer det GeirB, det er 3 ulike "temaer" i spillet med 3 ulike biler. Kan forresten bestilles fra [url="http://www.play.com/"]play.com[/url] for 24.99£ inkl. porto. [/quote] det spillet er fett må vel ta å besille fra england ja Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Stemmer det GeirB, det er 3 ulike "temaer" i spillet med 3 ulike biler. Kan forresten bestilles fra play.com for 24.99£ inkl. porto. Men eksklusiv 24% moms og postens fortollingsgebyr på 150,- som kommer på toppen. (evt. "bare" 60-og-noen kroner i gebyr om en tar jobben (og tiden) med å fortolle det selv) Det er så mye som 0kr i gebyr bare du fortoller det på nettet, altså melder fra på toll.no. Det er bare 24% moms du skal legge til. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Stemmer det GeirB, det er 3 ulike "temaer" i spillet med 3 ulike biler. Kan forresten bestilles fra play.com for 24.99£ inkl. porto. Men eksklusiv 24% moms og postens fortollingsgebyr på 150,- som kommer på toppen. (evt. "bare" 60-og-noen kroner i gebyr om en tar jobben (og tiden) med å fortolle det selv) Det er så mye som 0kr i gebyr bare du fortoller det på nettet, altså melder fra på toll.no. Det er bare 24% moms du skal legge til. Nei. Som jeg skrev i mitt første innlegg tar posten noen og 60-kroner for dette selv om du fortoller selv via toll.no. Som det står på linken du selv postet (www.toll.no): "Transportører vil derimot ofte belaste deg med gebyrer når de sender varen til deg." I play's tilfelle er 'transportør' Posten, og de fakturerer deg for gebyr uansett. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Stemmer det GeirB, det er 3 ulike "temaer" i spillet med 3 ulike biler. Kan forresten bestilles fra play.com for 24.99£ inkl. porto. Men eksklusiv 24% moms og postens fortollingsgebyr på 150,- som kommer på toppen. (evt. "bare" 60-og-noen kroner i gebyr om en tar jobben (og tiden) med å fortolle det selv) Det er så mye som 0kr i gebyr bare du fortoller det på nettet, altså melder fra på toll.no. Det er bare 24% moms du skal legge til. Nei. Som jeg skrev i mitt første innlegg tar posten noen og 60-kroner for dette selv om du fortoller selv via toll.no. Som det står på linken du selv postet (www.toll.no): "Transportører vil derimot ofte belaste deg med gebyrer når de sender varen til deg." I play's tilfelle er 'transportør' Posten, og de fakturerer deg for gebyr uansett. Ikke vis pakken er ferdig fortollet og går rett igjennom. Du betaler ikke toll for vanlige forsendelser vettu. edit: og frakt er betalt av play.com Endret 9. desember 2003 av SBS Lenke til kommentar
Zork Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ikke vis pakken er ferdig fortollet og går rett igjennom. Du betaler ikke toll for vanlige forsendelser vettu. edit: og frakt er betalt av play.com Dette finnes det bøttevis av forklaringer på rundt om på nettet, så om du ikke tror meg, så er det bare til å søke det ut... Posten, som transportør, har ansvaret for at moms blir betalt før pakken leveres ut. Arbeidet rundt å sjekke dette tar de betalt for i form av ett gebyr, uavhengig av om momsen er betalt på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå