Gå til innhold

Trackmania

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leste at spillet bare har 3 biler. Er dette sant?

Å...hadde håpet at dette spillet skulle være 2003(oss 04 :( )versjonen av 4D Sports Driving.

Eg har fått inntrykk av at det er ein bil til kvart av dei tre ulike terrenga i spelet. Eg er ikkje sikker på om ein kan velge fritt kva bil ein vil nytte, eller om det vert bestemt av terrenget. Eg trur hovudtanken bak det er å gjere det likast mogeleg for alle, og unngå dårleg balanserte bilar som enten ikkje vert brukt, eller som berre vert brukt uansett. I alle høve er det meir enn nok arbeid å mestre ein bil, og det må du, om du vil svette fram ei konkurransedyktig tid. :D

Årets spel 2003 meiner eg. Mest fordi eg har sakna det lenge. Og tydelegvis må sakne det ei stund til. :)

Lenke til kommentar
Stemmer det GeirB, det er 3 ulike "temaer" i spillet med 3 ulike biler.

Kan forresten bestilles fra play.com for 24.99£ inkl. porto.

Men eksklusiv 24% moms og postens fortollingsgebyr på 150,- som kommer på toppen. (evt. "bare" 60-og-noen kroner i gebyr om en tar jobben (og tiden) med å fortolle det selv)

Endret av Zork
Lenke til kommentar
[quote name='kristoffer-' date='09/12/2003 : 16:57'] Stemmer det GeirB, det er 3 ulike "temaer" i spillet med 3 ulike biler.

Kan forresten bestilles fra [url="http://www.play.com/"]play.com[/url] for 24.99£ inkl. porto. [/quote]
det spillet er fett
må vel ta å besille fra england ja
Lenke til kommentar

Men eksklusiv 24% moms og postens fortollingsgebyr på 150,- som kommer på toppen. (evt. "bare" 60-og-noen kroner i gebyr om en tar jobben (og tiden) med å fortolle det selv)

Det er så mye som 0kr i gebyr bare du fortoller det på nettet, altså melder fra på toll.no. Det er bare 24% moms du skal legge til.

Lenke til kommentar

Det er så mye som 0kr i gebyr bare du fortoller det på nettet, altså melder fra på toll.no. Det er bare 24% moms du skal legge til.

Nei. Som jeg skrev i mitt første innlegg tar posten noen og 60-kroner for dette selv om du fortoller selv via toll.no.

Som det står på linken du selv postet (www.toll.no): "Transportører vil derimot ofte belaste deg med gebyrer når de sender varen til deg." I play's tilfelle er 'transportør' Posten, og de fakturerer deg for gebyr uansett.

Lenke til kommentar

Nei. Som jeg skrev i mitt første innlegg tar posten noen og 60-kroner for dette selv om du fortoller selv via toll.no.

Som det står på linken du selv postet (www.toll.no): "Transportører vil derimot ofte belaste deg med gebyrer når de sender varen til deg." I play's tilfelle er 'transportør' Posten, og de fakturerer deg for gebyr uansett.

Ikke vis pakken er ferdig fortollet og går rett igjennom. Du betaler ikke toll for vanlige forsendelser vettu.

edit: og frakt er betalt av play.com

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Ikke vis pakken er ferdig fortollet og går rett igjennom. Du betaler ikke toll for vanlige forsendelser vettu.

edit: og frakt er betalt av play.com

Dette finnes det bøttevis av forklaringer på rundt om på nettet, så om du ikke tror meg, så er det bare til å søke det ut...

Posten, som transportør, har ansvaret for at moms blir betalt før pakken leveres ut. Arbeidet rundt å sjekke dette tar de betalt for i form av ett gebyr, uavhengig av om momsen er betalt på forhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...