Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Beste anti-popup program


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mozilla firebird er lett og innstallere, og avinstallere hvis du angrer.

 

Den har et rent og oversiktelig ui, konfigurerbar pop up stopper og "google seach" felt, fra starten av.

 

Den leser en del sider med mye, og ofte dårlig, jscript til dels mye letter enn ie.

og har bedre støtte for xml !

Du har også muligheten for tabbed browsing, jeg har f.eks gruppert snarveiene mine i mapper etter emner, der jeg f.eks kan åpne alle nettavisene jeg leser om musikk i samme browser vindu med ett klikk. i steden for å klikke meg igjennom alle en etter en når jeg må oppdatere meg.

 

Den er alt ie burde vært!

Du har ingen ting og tape på og prøve en bedre browser ;)

(men du vil nok merke at nettbanker og flyselskaper ikke deler min begeistring for Firebird)

 

Har prøvd en del popup stoppere, men annbefaler en brannmur med dette innebygd.

For meg er ikke pop-up et stort nok problem til at jeg skal ha et eget program installert for kun det.

Lenke til kommentar

Er så hjertens enig. Tidligere (i mitt IE liv), brukte jeg Pop up stopper pro, og den funket bra. For en stund siden gikk jeg over til Mozilla, og har fått en ny web-hverdag. Helt slutt på popups, lettere program å konfigurere tror jeg ikke finnes, og den koster ikke ei krone :thumbs: Enkelt å laste ned og innstallere plugin's, så og si automatisk. Ikke vær forutintatt, prøv noe nytt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...