Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Beste anti-popup program


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Installer en bedre browser. Opera og Mozilla Firebird er raske, støtter standarder, og har glimrende pop-up blokkering. I tillegg støtter du kampen mot IE sin markedsdominans, og det vil gjøre fremtiden bedre for oss som ikke kan bruke den browseren, siden web-duhsignere ikke kan gjemme seg bak at «alle» bruker IE uansett, når det ikke lenger stemmer. Det er uansett ikke mange sider som krever IE nå lenger.

 

Om du på død og liv «må» bruke IE (som ikke har blitt forbedret på flere år), kan du alltids installere Google Toolbar. Den sies å fungere.

Lenke til kommentar

Ja, no har vi skaffet oss opera. Noen problemer har oppstått.

 

Kommer ikkje inn på MSN Messenger

Nektes adgang Aftenposten

 

Ellers syns jeg internett var treigere på opera. Tar lenger tid før bilder kommer fram osv, en for IE.

Det popper fremdeles opp reklame, noe som betyr at vi må kvitte oss helt med IE eller hva?

 

ikkje helt fornøyd

Lenke til kommentar
Installer nettleseren Opera.

 

Nei, installer en bra Pop Up killer i steden, så slipper du å bruke den rotete/uoversiktelige Opera-browseren.

 

Jeg bruker PopUp Stopper fra PanicWare, og den funker glimrende.

 

mvh

Pantera

Du sier at nettleseren Opera er rotete og uoversiktlig.. det stemmer ikke..

Opera er genialt.. og du kan ta bort alt det du syns er rotete.. for min del har jeg mail og ikke noe mer "rot" som du kaller det.. ;)

Men over på det med popup. der er vertfall Opera genialt.. berre å sette på ikke aksepter annet enn popup fra link.. :thumbs:

Lenke til kommentar

La oss oppsummere forslagene her:

*last ned opera som er en god brower når du venner deg til den. Trådstarter synes den er treg så det er utelukket

 

*last ned mozilla med en popupblokker plugin

 

*last ned googlebar til IE

 

*kjøp norton internet security til masse penger

 

*anskaff annen 3. parts programvare som kjører i bakgrunnen og blokker popups + litt annet

 

 

Toolshed: veldig konstruktivt... Hadde regnet med litt bedre svar fra deg

Lenke til kommentar
Toolshed: veldig konstruktivt... Hadde regnet med litt bedre svar fra deg

Jeg anbefaler fremdeles Dreamweaver, CSS, Photoshop, Vegas, Opera, i2050, apache, php o.l. selv om dette er ting som er litt mer avanserte enn hva du kan klare med alernativer i MS sine produkter.

 

Tydeligvis har ikke Veslemøy testet Opera noe særlig hvis han ikke har funnet ut hvor pop-up-stopperen er...

 

 

Jeg vil ikke anbefale dårligere programvare fordi at folk ikke gidder ta seg tid til å bla igjennom settings...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...