buffy88 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Har lyst til å prøve å lage mochi icecream, men mangler en ingrediens. Så lurer nå på hvor jeg kan få tak i shiratamako, altså søt rismel i bergens område? 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 HEY! Jeg vet ikke, men jeg må bare få si at jeg elsker brukernavnet ditt 1 Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Takk det samme:D 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Jeg vet ikke, men jeg ville sjekket Eksotisk torg på Vektertorget og den vietnamesiske dagligvaren i sørenden av Marken. Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Jeg vet ikke, men jeg ville sjekket Eksotisk torg på Vektertorget og den vietnamesiske dagligvaren i sørenden av Marken.Det ska jeg gjøre, takk ska du ha:) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Med det samme du er i strøket med vektertorget kan du også stikke innom Kinsarvik frukt, de har mye rart. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Hei, hva tenkte du å lage? Jeg husker jeg fikk det servert til dessert på en restaurant for flere årsiden. Husker at jeg syns det var spennende og godt, men kan ikke huske hva resten av desserten besto av. Endret 10. oktober 2017 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå