AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Merket i det siste at jeg er kaldt på fingrene og tærne. Er ikke så veldig aktiv, og driver ikke med noe idrett nå. Kan det være pga dårlig blodsirkulasjon feks? Anonymous poster hash: fb3f1...33b Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Det kan være pga. dårlig blodsirkulasjon ja. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Kan det ha noe å gjøre med at det er høst og ikke sommer lenger?Gode sokker og gensere med lange ermer er løsningen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Det kan være pga. dårlig blodsirkulasjon ja. Har vært jævli uaktiv siste årene, og gjort jævli lite aktivitet. Kan det ha stor betydning? Anonymous poster hash: fb3f1...33b Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Det kan være pga. dårlig blodsirkulasjon ja. Har vært jævli uaktiv siste årene, og gjort jævli lite aktivitet. Kan det ha stor betydning? Anonymous poster hash: fb3f1...33b Har du opplevd stor vektøkning ? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Det kan være pga. dårlig blodsirkulasjon ja. Har vært jævli uaktiv siste årene, og gjort jævli lite aktivitet. Kan det ha stor betydning? Anonymous poster hash: fb3f1...33b Har du opplevd stor vektøkning ? Nei, det er fordi jeg er på deff nå og spiser veldig lite mat, uten å trene. Gått ned 10+ kg på det. Anonymous poster hash: fb3f1...33b Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Er du undervektig? For da fryser du også mye lettere. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Er du undervektig? For da fryser du også mye lettere. Lite muskler kanskje. Har jo slanket meg ganske kraftig. Veier 80, men ser ganske tynn ut. Anonymous poster hash: fb3f1...33b Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Hvor høy er du? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Hvis du spiser lite så kan det kanskje være anemi, finner du ut av ved blodprøve. Hadde tatt en tur til legen uansett. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Hvor gammel er du? Er du gutt eller jente? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Hvor høy er du? Rundt 185 Anonymous poster hash: fb3f1...33b Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Lite aktivitet øker vel ikke akkurat blodsirkulasjonen. Om du røyker eller snuser så får du og kalde føtter og ben. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Hvis du spiser lite så kan det kanskje være anemi, finner du ut av ved blodprøve. Hadde tatt en tur til legen uansett. Men der er vel man veldig trøtt og slapp? Det er ikke jeg Anonymous poster hash: fb3f1...33b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Hvor gammel er du? Er du gutt eller jente? Gutt, rundt tyveårene Anonymous poster hash: fb3f1...33b Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Hvis du spiser lite så kan det kanskje være anemi, finner du ut av ved blodprøve. Hadde tatt en tur til legen uansett. Men der er vel man veldig trøtt og slapp? Det er ikke jeg Anonymous poster hash: fb3f1...33b Så de eneste symptomene dine er kalde hender og føtter? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Hvis du spiser lite så kan det kanskje være anemi, finner du ut av ved blodprøve. Hadde tatt en tur til legen uansett. Men der er vel man veldig trøtt og slapp? Det er ikke jeg Anonymous poster hash: fb3f1...33b Så de eneste symptomene dine er kalde hender og føtter? Jupp. Føler også jeg har mer spider veins på nesa. Anonymous poster hash: fb3f1...33b Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Ja du Coby. Det var på tide at du postet noe nå. det har vært så stille fra deg hele uka. De nedenfor siterte innleggene syns jeg best svarer på det du spør om. Kan det ha noe å gjøre med at det er høst og ikke sommer lenger?Gode sokker og gensere med lange ermer er løsningen. Er du undervektig? For da fryser du også mye lettere. Buffy har selvfølgelig rett og du kan slappe av. Hadde tatt en tur til legen uansett. Jeg tenker vi trygt kan spare det offentlige for den utgiften. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Ja du Coby. Det var på tide at du postet noe nå. det har vært så stille fra deg hele uka. De nedenfor siterte innleggene syns jeg best svarer på det du spør om. Kan det ha noe å gjøre med at det er høst og ikke sommer lenger? Gode sokker og gensere med lange ermer er løsningen. Er du undervektig? For da fryser du også mye lettere. Buffy har selvfølgelig rett og du kan slappe av. Hadde tatt en tur til legen uansett. Jeg tenker vi trygt kan spare det offentlige for den utgiften. Hva med dårlig blodsirkulasjon? Og sammhengen med veldig lite aktivitet og mye sittestilling. Anonymous poster hash: fb3f1...33b Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Hva med dårlig blodsirkulasjon? Og sammhengen med veldig lite aktivitet og mye sittestilling. I ditt tilfelle kan du legge vekk tankene om dårlig blodsirkulasjon og tankene om at det har en sammenheng med aktivitetsnivået. Du er ikke syk og hjertet stopper ikke idag. Gjør som Buffy sier, kle på deg sokker og genser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå