fei Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har hatt et problem en stund nå, feks om jeg er inne på en side som har thumbnails feks http://www.finn.no/finn/realestate/object?...36&pos=1&rub=10 Her klikker jeg på et av bildene og det kommer frem som det skal, men om jeg prøver å klikke på et av de andre bildene kommer de ikke frem, jeg må da tilbake til "hovedsiden" med alle bildene for siden velge et nytt. Det er blittt litt irriterende etterhvert. Før fikk jeg opp en liten feilkmelding om javascript, men den får jeg ikke lenger. Jeg har instalert nyeste java uten hell. Det er det samme problemer med opera som nettleser. Jeg har Norton firewall og antivirus, men problemene er det selv om de er av. Har lite lyst til å av/reinstalere IE6, har skjønt det innebærer og rote i registerert noe jeg har MEGET dårlig erfaring med. Jeg har enablet javascript under internet options. noen tips, er det min versjon av winxp pro sp1 som er kjip. Har ingen venner som har samme problemet men med samme os. Jeg har engelsk os det er en oem versjon jeg kjøpte på komplett for ca6mnd siden. Jeg kan ikke finne noe mail adresse til windows support for å klage heller Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har samme problemet selv. Noen som har peiling? Kjører WinXp. Hadde Win2000 før det, og der fungerte det heller ikke med Internet Explorer 6.0 Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Sorry, har samme problem selv og det er ekstremt irriterende. Lurer på å legge inn opera og se om det funker bedre.. Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Niks...funka ikke med Opera heller... Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Merkelig problem... Ingen som har peiling på dette da???? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg har 1024/256 og det tok 10 minnut og komme inn på den linken du gav meg . Jeg bruker Opera Version 7.23 Build 3227 Platform Win32 System Windows XP Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det eineste eg kan tenke meg, er at det er noen innstillinger i internet options? Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Har vært inne der og sjekket flere ganger og prøvd forskjellige ting, men kan egentlig ikke finne noe som relaterer til problemet. Har Norton Internet Security på maskinen, og tenkte kanskje det var den som var synderen, men å disable den hjalp heller ikke. Endret 26. januar 2004 av tibbs Lenke til kommentar
olais Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Akkurat samme problemet med Internet Explorer har jeg også. Ekstremt irriterende. Må da finnes noen glupinger her som aner hva som er årsaken? Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det rare er at før så dukka ikke det problemet opp m det samme jeg hadde installert explorer,men først etter noen dager eller uker med surfing. Men nå er det der med en gang, før noen oppdateringer eller noe er installert. Husker ikke om det ble sånn etter jeg begynte med Win XP, men tror problemet må ligge enten i xp, el v.6 av explorer ett sted.. %¤%¤¤..irriterende!! Lenke til kommentar
olais Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Det eineste eg kan tenke meg, er at det er noen innstillinger i internet options? Har prøvd alt av innstillinger som jeg kan komme på. Har også innstallert Java, men ingen ting hjelper. Endret 9. februar 2004 av olais Lenke til kommentar
olais Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har innstallert siste versjon av Opera, og trodde selvsagt at det skulle gå bra da, ..men den gang ei... Noen det funker hos? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå