Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Line out lyd virker ikke

Anbefalte innlegg

http://www.ebay.com/itm/USB3-0-2-0-Port-HD-Audio-PC-Media-Dashboard-Front-Panel-Card-Reader-5-25-inch-ES/332348307260?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Hei, kjøpte denne og koblet til alt unntatt strømledningen, fordi den ser ut til å fungere uten.

Problemet er at når jeg har AUDIO kabelen i hovedkortet, så slutter line out lydutgangen bak å fungere, og kan bare bruke headphones fra det panelet for å høre lyd, virker som den stjeler alle signalene.

Prøvd å Google litt for å finne noen vettuge svar, men er ingen som har vært borti dette virker det som.

Noen som har noen lure idèer her?

Endret av IntenseLizard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har en Realtek audio chip på hovedkotet, så har du kanskje Realtek Audio Manager installert? Eller noe lignende? (Det følger gjerne med når du installerer driver for lydkort/audiochip.)

Der burde det være en eller annen innstilling som gjør at du kan pushe ut lyd både foran og bak samtidig.

Se om du finner noe som har med "front panel jack detection" å gjøre. (Kanskje i Advanced Settings,e.l.)

Lenke til kommentar

Hvis du har en Realtek audio chip på hovedkotet, så har du kanskje Realtek Audio Manager installert? Eller noe lignende? (Det følger gjerne med når du installerer driver for lydkort/audiochip.)

Der burde det være en eller annen innstilling som gjør at du kan pushe ut lyd både foran og bak samtidig.

Se om du finner noe som har med "front panel jack detection" å gjøre. (Kanskje i Advanced Settings,e.l.)

Gjorde det du sa, er ett skritt nærmere sannheten nå, nå har jeg hvertfall muligheten til å velge hvilken inngang jeg vil bruke, da funker det jo forsåvidt, men det er fortsatt ikke automatisert, takk for hjelp. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...