PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Finnes sikkert, men hvor utbygget det er, skal jeg ikke si noe om. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Stråmanntaktikkeri, bare for gøy: "Deg selv i fokus" er den eneste tingen satanistene er enige med hverandre om. Sånn sett framstår det som essensen i det de tror på. Lenke til kommentar
OuO Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Majoriteten av innvandrere belaster ikke det norske skattesystemet. Noen få gjør det, men de aller fleste tar seg jobb og betaler skatt som alle andre. Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Nordmenn er generelt sett for grådige. Vi søker jobb, men når vi ikke får den betalingen vi forlanger takker vi nei til jobben. Så kommer vår venn Ali fra pakistan, søker på den samme jobben og er mer enn villig til å jobbe for mindre lønn en nordmannen ble tilbudt. Så kommer nordmannen og klager på at Ali stjal jobben hans. Det som også er betenkelig er at vi er mot innvandring, og gjerne ville ha tuppet ut alle om vi kunne. Men å danne en koloni i sydenland, hvor vi tar for oss som vi vil, uten å tenke på lokal kultur og levemåte er helt greit. Når skal vi begynne og bli takkenmlige for det vi har? Av og til skjemmes jeg på vegne av mine landsmenn. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Nordmenn er generelt sett for grådige. Vi søker jobb, men når vi ikke får den betalingen vi forlanger takker vi nei til jobben. Så kommer vår venn Ali fra pakistan, søker på den samme jobben og er mer enn villig til å jobbe for mindre lønn en nordmannen ble tilbudt. Så kommer nordmannen og klager på at Ali stjal jobben hans. Det som også er betenkelig er at vi er mot innvandring, og gjerne ville ha tuppet ut alle om vi kunne. Men å danne en koloni i sydenland, hvor vi tar for oss som vi vil, uten å tenke på lokal kultur og levemåte er helt greit. Når skal vi begynne og bli takkenmlige for det vi har? Av og til skjemmes jeg på vegne av mine landsmenn. Du er ikke alene. Godt vi er flere. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Men vi krever ingenting til gjengjeld av Spanjolene eller Amerikanerne! Vi krever ikke skolegang, legetilbud, penger, sofaer og biler. Vi krever ingen ting! Det er forskjellen. Pakistanerne har lært seg å kreve. det burde være nok til at de ble sendt tilbake! Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvor mange prosent av pakistanerne er det som etter ditt syn snylter på den norske staten ? Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 det burde være nok til at de ble sendt tilbake! Så demokratisk du er. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har ingen statistikk bak meg, men kanskje Stoltenberg vil lage en? Nei, men det faktum at Somaliere og Pakistanere står bak mye gjengkriminalitet er et faktum. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Og hvor stor andel av det pakistanske og somaliske miljø består av kriminelle? Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Nok en gang, uten statistikk - dette er for tynt, JoachimR. Du er selve eksemplet på FrP og fremmedfrykt - et bevis på seg selv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Mener å huske at vi hadde en statistikk i fjor som viste at fremmeskulturelle stjal mer. Skal lete som bare ****** jeg! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) En undersøkelse utført av Statistisk sentralbyrå i 1999 viste at 48% av den voksne befolkningen i Norge mente at innvandrere var mer kriminelle enn nordmenn, noe som var en økning fra året før på 5%.Hvordan er det så i virkeligheten, er innvandrere mer kriminelle enn nordmenn? Kriminalstatistikken for Oslo i 1998 viste at antall antatte gjerningspersoner i innvandrerbefolkningen var 41 pr 1000, mens det for den norske befolkningen var 27 pr 1000.Når det gjaldt ikke-vestlig innvandrere var antallet opp i 55 pr 1000 EDIT:Utheving slik at alle forstår! Endret 9. desember 2003 av JoachimR Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hva slags kriminalitet har de største samfunnsmessige konsekvenser : Gjengkriminalitet ; småkrim, gjengoppgjør etc eller Hvitsnippforbrytelser ; Korrupsjon, Innsidehandel, kurspåvirkning, skatteunndragelse, sette opp hinder for allemannstretten Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Du kan ikke baseree deg på hva den norske befolkningen mener, JoachimR. Den norske befolkningen mener mye vannvittig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Baserte jeg meeg her på hva befolkningen mener, eller var det en TILLEGGSOPPLYSNING? Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Når det gjaldt ikke-vestlig innvandrere var antallet opp i 55 pr 1000 Hvis 5,5% av en populasjon gjør noe galt, er det da riktig i henhold til vestlige rettsprinsipper å straffe 100% av populasjonen med deportasjon ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Men hva er tallet for nordmenn da Sofokles? Hm, det ble litt høyere det.... Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Baserte jeg meeg her på hva befolkningen mener, eller var det en TILLEGGSOPPLYSNING? Det var en tilleggsopplysning. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Men hva er tallet for nordmenn da Sofokles? Hm, det ble litt høyere det.... Hvis du svarer på mine spørsmål skal jeg svare på ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå