Eriksendrul Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 (endret) Der jeg bor har vi noen gamle demninger som ble brukt til og drive sagbruk og noe strøm for mange mange år siden, På en av disse demningene er det blitt malt en blå penis (selvfølgelig). Jeg vurderer og kjøpe maling og male over denne selv, jeg har sagt ifra og sendt inn bilder til kommunen 4 ganger i løpet av 1,5 år nå uten og få svar eller at det har blitt gjort noe med, Det tar meg maks 45 minutter et par hundre kroner å reise og kjøpe maling og male over denne grafittien. Jeg er klar over at det kanskje kan bli en litt annen tone i den gråfargen jeg maler med men det må da være bedre en og bli møtt av en blå penis når man er på vei inn i skogen for og gå tur. Hva syntes du ? Fortsette og nytteløst klage til kommunen i håp om at det blir fiksa, eller skal jeg bare male over dette selv ? Det koster meg svært lite og gjøre det og da slipper jeg og bli irritert hver gang jeg går tur med hunden forbi der. Sikkert mange andre turgåere som blir lettet også da dette er et svært populært området og gå tur på.- ( En veldig fin skogsti som kommunen har laget ) Endret 22. september 2017 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Kontakt kommunen og si at hvis du ikke får svar innen 14 dager, så gjør du det selv. Så har du i hvert fall ikke tatt deg til rette like mye som taggeren. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Kontakt kommunen og si at hvis du ikke får svar innen 14 dager, så gjør du det selv. Så har du i hvert fall ikke tatt deg til rette like mye som taggeren. Jeg har sagt ifra til min siste mail til kommunen at jeg vurderer og male over dette selv, det er lenge siden og det viser seg at jeg har tid til og lyst til og gjøre dette i dag. De har enda ikke svart på noen av mine mailer. En forbedring blir det jo uansett hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Etter min mening er det bare å kjøre på. Og ser du taggeren igjen, bør han få gjennomgå tortur. Kan ikke fordra mennesker som ikke kan vise respekt for andre. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Du risikerer at veggen/demningen ikke har godt av å males (fuktighet stenges inne og du får frostsprengning og sjit), om du ikke har fått lov og det viser seg at det blir dyrt å rette opp, kan du fort sitte med en kjip regning 2 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Du er sikker på at kommunen er eier, da? 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Legger ut bilder her når jeg har malt Fant en noenlunde riktig farge hjemme. Resultater kommer i løpet av kvelden. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Ikke mal på kvelden/natta. Det virker mistenkelig. Mal midt i vanlig arbeidsdag iført arbeidsklær. Kanskje tilogmed refleksvest. Virker mye mer offisielt. 2 Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Haha! Ja gleder meg til å se resultatet! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 26. september 2017 Forfatter Del Skrevet 26. september 2017 Haha! Ja gleder meg til å se resultatet! Beklager at det ikke ble noe av bildene. Skal se hva jeg får gjort i morgen: Det har nå regna i ett eneste kjør og da er det meningsløst og male når alt er kliss bløtt.. Kanskje bilde i morgen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå