Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Fjerne/male over grafitti på egenhånd. Hva syntes du ?

Eriksendrul

Anbefalte innlegg

Der jeg bor har vi noen gamle demninger som ble brukt til og drive sagbruk og noe strøm for mange mange år siden, På en av disse demningene er det blitt malt en blå penis (selvfølgelig).

Jeg vurderer og kjøpe maling og male over denne selv, jeg har sagt ifra og sendt inn bilder til kommunen 4 ganger i løpet av 1,5 år nå uten og få svar eller at det har blitt gjort noe med, Det tar meg maks 45 minutter et par hundre kroner å reise og kjøpe maling og male over denne grafittien. 

Jeg er klar over at det kanskje kan bli en litt annen tone i den gråfargen jeg maler med men det må da være bedre en og bli møtt av en blå penis når man er på vei inn i skogen for og gå tur.

Hva syntes du ? Fortsette og nytteløst klage til kommunen i håp om at det blir fiksa, eller skal jeg bare male over dette selv ? Det koster meg svært lite og gjøre det og da slipper jeg og bli irritert hver gang jeg går tur med hunden forbi der. Sikkert mange andre turgåere som blir lettet også da dette er et svært populært området og gå tur på.- ( En veldig fin skogsti som kommunen har laget )

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontakt kommunen og si at hvis du ikke får svar innen 14 dager, så gjør du det selv. Så har du i hvert fall ikke tatt deg til rette like mye som taggeren.

Jeg har sagt ifra til min siste mail til kommunen at jeg vurderer og male over dette selv, det er lenge siden og det viser seg at jeg har tid til og lyst til og gjøre dette i dag. De har enda ikke svart på noen av mine mailer. 

En forbedring blir det jo uansett hva jeg gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...