Isbilen Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 I og med at dette er like mye et samleobjekt som noe annet, har de nok valgt å ikke ha ødeleggende klistremerker på esken. Dessuten er det ingen grunn til at en snes mini som bare er åpnet, testet og pakket inn igjen, ikke skal kunne selges som ny. Butikkene slipper dermed unødvendige B-varer. Lenke til kommentar
1ZERSSBR Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Mente ikke hel plastforsegling. Ser på Xbox One eska mi nå at den har et rundt blank klistremerke sealing som må brytes for å få åpnet eska Endret 4. oktober 2017 av 1ZERSSBR Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Det er det på PS4 også (i hvert fall min Pro-eske), men den kan lirkes av uten å skade pappen hvis man er forsiktig. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Jeg må le litt av tilstandene på Finn.no. Det ligger flere snes mini ute til 1500,- som ikke har blitt solgt selv etter flere dager, men allikavel tror enkelte at de skal få 3000,- for sin. Haha! Og det dukker stadig opp nye annonser. Vi ble alle scalpa av bergsala direkte denne gangen. Vi trengte ingen mellommann. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Haha, ja Tydelig at hypen på SNES her til lands ikke er like ekstrem som med NES. Nesten dobling av pris satte nok en demper for mange. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Håper NES mini kommer tilbake til litt edruelige priser slik at disse scalper tullingene brenner inne med konsollene sine Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Jeg kommer til å fortsette å understreke Emulator -> PC så lenge folk kjøper denne idiotiske plastboksen til overpris. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Skal si meg enig i at både PC, Pi og til og med en softmoddet firstgen Xbox gruser disse Mini konsollene når det kommer til emulering, men allikevel kjøper jeg de siden jeg er både samler, nostalgia nerd og liker offisielle produkter. Prisen kan ikke forsvares overhodet på noen måte, men det er enten å punge ut eller ikke få den i det hele tatt. N64 Mini dukker nok opp neste gang og der snakker vi iallefall en konsoll som forhåpentligvis kan forsvares litt bedre siden alle eksisterende N64 emulatorer fortsatt den dag i dag er helt elendige. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 MEN,ingen Rare spill med mindre mirakler skjer på rettighetsfronten Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Ja sant. Men MS og Nintendo har jo ganske greit forhold har jeg fått inntrykk av så vet jo aldri. MS har allerede melket titlene ferdig via Rare Replay og ga de til slutt bort gratis på E3 via Mixer så de ville vel bare tjent litt ekstra på å selge Nintendo bruksrettigheter på disse titlene i N64 Mini og kanskje de til og med endelig kunne ryddet opp i lisenskaoset rundt Goldeneye 64 så MS kan slippe den remaken de lagde for årevis siden. Lov å håpe EDIT: Donkey Kong 64 og Diddy Kong Racing var forresten laget av Rare og er 100% Nintendo eid, så noen Rare titler blir det. Mickey's Speedway USA var også laget av Rare så dette dukker nok også opp hvis ikke Disney slår seg vrange. Endret 4. oktober 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/elektronikk/underholdning/konsoller-og-tilbehor/nintendo-mini-snes?variantCode=464154 699 er ikke så ille vel? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå