Gå til innhold

Elkjøp har SNES Classic på lager!

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, voldsomme priser...

Men ble noe frista selv til å legge ut NES Classics,SNES Classic og den gamle NES i eske med alt inkludert til en fin pris nå... :p Alltid noen som biter. Men har ikke hjerte til det. Må ha dem i samlingen. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Tror du hadde angret på det salget altså. Som barn måtte jeg alltid selge mine gamle konsoller for å få råd til de nye opp gjennom årene, som absolutt var verdt det på den tiden, men det har vært litt bittert i senere tid :p Fetteren min kjøpte NESen min iallefall så den skulle jeg få tilbake gratis sammen med alle spillene jeg hadde til den, har bare ikke fått rotet meg til å hente det enda.

Lenke til kommentar

Vil bare minne om at for de som har forhåndsbestilt fra Gamestop til 999,- før prisjusteringen opp til 1500,- så er det altså 999,- man skal forholde seg til og betale :) Det har tydeligvis vært mye trykk på dette mot Gamestop siste dagene, så alle butikkene skal være informert rundt dette.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fikk min fra komplett sist lørdag men har ikke testa ennå.
Men ser at min er ikke er forseglet på noen måter....vanligvis så er jo boksen forseglet sånn at man har kontroll på om en konsoll har vært åpnet/brukt?
Mener Xbox og playstation esker er det i hvertfall.
Bare lurer......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...