Mala Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Bilderør TV og gamle konsoller kombinasjonen er kun for de spesielt interesserte, og de med plass til overs vil jeg påstå. Jeg plasserer meg selv fint i den kategorien. Endret 26. september 2017 av Mala Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Ikke mulig å oppdrive på noen nettsider Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Behøver jeg si noe mer? Hvis ikke "Nei, kors" er en sterk innsigelse mot at dette er noe som har verdi så vet ikke jeg. Original på CRT er sikkert fint, men uhyre upraktisk, så Classic Mini utgavene er jo ekstremt populære nettopp fordi de gjør det praktisk mulig å spille med tilnærmet like god opplevelse som originalen. Åja, det er det ja. I dag er det mest en humoristisk og arkaisk måte å si at jeg ikke foretrekker noe, men du vet vel best. Hvis du ikke hadde lest akkurat det du ville lese hadde du kanskje fått med deg at jeg også sa at det følger med flere emulatorvennlige titler også (i setningen før, faktisk). Hot tip, lille venn: Hvis du sitter på internett og det ser ut som noen har skrevet noe superteit: Før du kaster deg over tastaturet, les det en gang til og vurder om det kan gi bedre mening fra et annet perspektiv. Ridderne av Ond Tro er fulltallige allerede, og bidrar uansett aldri til noe verdifullt. Endret 26. september 2017 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Ikke mulig å oppdrive på noen nettsider Litt dyrere, men på lager. https://gamezone.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=61130&WebSiteMapNodeID=1000001&prdg1=61&prdg2=502&prdg3=832&utm_source=prisguide Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Dobbel pris av det jeg betalte..hadde ikke handlet til den prisen der altså. Nintendo skal jo ikke begrense produksjonen av disse utgavene lengre, så jeg hadde pent ventet en stund til de har mettet markedet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Hadde det vært en bok hadde jeg ventet til mammutsalget, for å si det sånn. Lenke til kommentar
herbiwere Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Dette er ikke for nostalgikere. Nesten 2k for knapt tre-fire spill som virkelig er av verdi? Nei, holder meg fremdeles til RetroPi og snes-kontroller fra aliexpress.Jeg skulle dog ønske det var mulig å bruke en moderne crt med hdmi. Alt så så mye bedre ut på crt før i tiden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Dette er for retrohipstere som må ha noe å poste på instagram og sette på hylla. Ellers er det bare å laste ned ZSNES og spille alle spillene på PC med HDMI-kabel til skjermen. Får mange flere skjermfiltre som etterligner CRT-effekten mye bedre også. En SNES USB-kontroller koster et par hundrelapper på ebay. 1200 kroner spart. Endret 26. september 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Jeg har en sånn snes-usb-kontroller, den rekker ikke originalen til knærne. Nå er det forsåvidt et åpent spørsmål om de som følger med minien vil gjøre det. Endret 26. september 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Sannsynligvis er kabelen så kort at du må sitte med konsollen i fanget mens du spiller. Og TV-kabelen er så kort at du må sitte med konsollen i fanget på gulvet foran TV'n. Akkurat som retro-youtuberen gjorde når han var 7 år gammel! Endret 26. september 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Jeg har en sånn snes-usb-kontroller, den rekker ikke originalen til knærne. Nå er det forsåvidt et åpent spørsmål om de som følger med minien vil gjøre det. Disse er nok en mye mer genuin opplevelse tenker jeg =) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Og et trådløst alternativ http://www.nintendolife.com/news/2017/09/nykos_miniboss_gets_upgraded_for_the_snes_classic_mini Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Dette er for retrohipstere som må ha noe å poste på instagram og sette på hylla. Ellers er det bare å laste ned ZSNES og spille alle spillene på PC med HDMI-kabel til skjermen. Får mange flere skjermfiltre som etterligner CRT-effekten mye bedre også. En SNES USB-kontroller koster et par hundrelapper på ebay. 1200 kroner spart. ZSNES er ekstremt utdatert. Den siste versjonen drar mot 11 år og mangler netplay. Den siste med netplay uten problemer med å kjøre synkront er eldre enn det igjen. Endret 26. september 2017 av BadCat Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Men det funker helt perfekt fremdeles. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Den fungerer langt fra perfekt og emuleringen er ikke nøyaktig heller, Den siste mangler mange funksjoner og de tidligere som har funksjoner har mange bugs. Selv ikke de har nok funksjoner. Endret 26. september 2017 av BadCat Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Men det funker helt perfekt fremdeles. Nei, det er som BadCat sier bugs under rendering og emulering. Bruk higan: https://byuu.org/emulation/higan/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. september 2017 Forfatter Del Skrevet 26. september 2017 Er kjekt med emulatorer. Husker jeg hadde hundrevis av Nintendo spill på en modifisert Xbox back in the days. Er spillene blitt freeware idag eller må en fortsatt på bukta? Men selv så synes jeg det er såpass kult å få disse gamle klassiske konsollene i mini utgaver at jeg svelger den stive prisen. Håpet er at guttungen vil få samme spill interessen og sette pris på at fatter'n sikret disse til hva som vil forhåpentligvis bli hans spill samling en dag. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Det finnes ikke abandonware. Sidene selv sier det en gråsone, men det er ikke det. Nintendo eier alle spillene uansett om de ligger på nettsider for nedlasting. Derfor er mange slike abandonware sider nedlagt eller fjerner download link på spill selskapene kontakter dem om. De tar heller bort links enn å få millionsøksmål i trynet. Men det er null problem å finne en torrent med alle SNES-spillene noensinne i. Endret 26. september 2017 av Bytex Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Nintendo eier ikke alle spillene, blant annet ikke de fra uavhengige utviklere. Noen spill har ikke lenger et selskap bak seg, mens andre inneholder lisensierte varemerker. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. september 2017 Forfatter Del Skrevet 27. september 2017 Da var vist min SNES på vei ifra Komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå