AfterGlow Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Better Together smelter spillet sammen på tvers av plattformene.Minecraft har fått en av sine største oppdateringer noensinne Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Sakori så kult. Men hvorfor blir ikke Ps nevnt? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 (...)Men hvorfor blir ikke Ps nevnt? Mener å huske at Sony satt seg på bakbena. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Sakori så kult. Men hvorfor blir ikke Ps nevnt? PSN er et safe space og spillerne får ikke lov til å spille med folk fra andre nettverk 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 (endret) Ps4 leder i markedet så det er dårlig ide og dele med andre nå. Visst dere vil finne en skyldig så snakk med Microsoft fordi det var Xbox som startet denne trenden med Xbox 360. Det Sony gjør nå er pure revenge og en deilig en. Hashtag:Blamexbox Endret 22. september 2017 av Realzi Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Ps4 leder i markedet så det er dårlig ide og dele med andre nå. Visst dere vil finne en skyldig så snakk med Microsoft fordi det var Xbox som startet denne trenden med Xbox 360. Det Sony gjør nå er pure revenge og en deilig en. Hashtag:Blamexbox Det som er litt synd er jo at dette bare skader PS4 spillerne da...ikke spesiell søt hevn... 3 Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Det kan være verdt å merke seg at originalversjonen, som nå går under navnet Java Edition, ikke får samme tilknytting som resten. Xbox, Pocket Edition og Windows 10 Edition, er alle som konsollversjoner støtter heller ikke plug-ins eller mods, slik som shaders osv. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Og derfor holder jeg meg også til Java Edition. Fuck det nye rælet. Jeg vil ha moddene mine. Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Ps4 leder i markedet så det er dårlig ide og dele med andre nå. Visst dere vil finne en skyldig så snakk med Microsoft fordi det var Xbox som startet denne trenden med Xbox 360. Det Sony gjør nå er pure revenge og en deilig en. Hashtag:Blamexbox Hevn at sine kunder ikke kan spille med venner på iOs, android, Windows, Nintendo Switch og Xbox One. Merkelig hevn. Nå skryter PS at de har hatt cross platform spiling siden FF XII, men det de lar være å informere om er at det spillet kunne man spille sammen på PS2, PC og Xbox 360. Men det er greit med selektiv hukommelse. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 (endret) At java versjonen, som alle modder til det ugjenkjennelige ikke får være med på morroa sier seg jo litt selv, det er jo heller ingen grunn til å spille java-versjonen hvis du ikke skal ha mods. Ytelsen på windows10 versjonen av minecraft er jo milevis forran java-versjonen. Endret 25. september 2017 av Civilix Lenke til kommentar
Behram Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 At java versjonen, som alle modder til det ugjenkjennelige ikke får være med på morroa sier seg jo litt selv, det er jo heller ingen grunn til å spille java-versjonen hvis du ikke skal ha mods. Ytelsen på windows10 versjonen av minecraft er jo milevis forran java-versjonen. Minecraft uten mods er som brød uten pålegg. Mener nå jeg. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Minecraft uten mods er som brød uten pålegg. Mener nå jeg. Samtidig så finnes det 4 ganger så mange brukere som spiser brød uten pålegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå