jarle-60 Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Sommer i Tinn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Jeg synes ikke forgrunnen var helt vellykket, det ble liksom litt for uklart. Kanskje er lukkertiden litt i drøyeste laget? Synd, for dette kunne blitt et veldig lekkert bilde, det er godt komponert og elva er veldig fotogen med mange fall. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Jeg synes ikke forgrunnen var helt vellykket, det ble liksom litt for uklart. Kanskje er lukkertiden litt i drøyeste laget? Synd, for dette kunne blitt et veldig lekkert bilde, det er godt komponert og elva er veldig fotogen med mange fall. Takker for en ærlig kommentar, det er sånn det skal være. Er i grunn ganske lei , flott bilde osv. Er ikke helt enig med deg, men føler kanskje at forgrunn stjeler for mye oppmerksomhet. Tror ikke dette har moe med lukkertiden . men jeg har tatt feil før . Lenke til kommentar
sussss Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Wow super flot hvordan kunne jeg overset sådanne et smukt billede..virkelig godt..:-) Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 27. september 2017 Forfatter Del Skrevet 27. september 2017 Wow super flot hvordan kunne jeg overset sådanne et smukt billede..virkelig godt..:-) Takker så mye for det. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Fin bruk av lang lukkertid slik at det ble det rette slør i vannet i fossen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg