Gå til innhold

Den store Google Pixel 2 XL tråden

Nystic

66 stemmer

1. 1. Har du kjøpt Google Pixel 2 XL?

• Ja
      16
    • Nei
      50

Anbefalte innlegg

Det er et lotteri. Jeg håper du er mer heldig enn meg. Har likevel lyst til å ta en sjanse på å bestille en til på MTP. Blue tint var ikke et stort problem for meg, men ruskete ved lav belysning + ikke jevn farge. Blir en S9+ hvis det ikke fungerer denne gangen heller.

Gi oss full rapport når du har fått din! ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et lotteri. Jeg håper du er mer heldig enn meg. Har likevel lyst til å ta en sjanse på å bestille en til på MTP. Blue tint var ikke et stort problem for meg, men ruskete ved lav belysning + ikke jevn farge. Blir en S9+ hvis det ikke fungerer denne gangen heller.

Gi oss full rapport når du har fått din! ?

Gir tilbakemelding når jeg har testet den en dags tid.

Virderer S9+ selv om jeg hater Bixby-knappen, joda den kan deaktiveres( de kunne jo bare latt det være en app) men makan til idiotisk sak. Er heller ikke helt fornøyd med bildebehandlinhen til Samsung.

Lenke til kommentar

Jeg skal aldri kjøpe en mobil med S8 sin glatthet og kanter igjen i hvert fall, mister av og til grepet og kommer borti kantene, særlig med soft cover.

Også veldig klønete å ta landskapsbilde med én hånd på farten, sammenlignet med Xperia med dedikert kameraknapp.

Håper pixel 3 kommer i vanlig salg i Norge.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg fått startet opp min Pixel 2 XL. Førsteinntrykket er meget bra, skjermen fremstår mye bedre enn enkelte tester beskriver. Ingen fargeujevnheter men flotte farger og fin og klar gjengivelse. Blåskjæret den har fått kritikk for er storm i et vannglass spør du meg.

Tester noen dager og ser om issues oppdages.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg fått startet opp min Pixel 2 XL. Førsteinntrykket er meget bra, skjermen fremstår mye bedre enn enkelte tester beskriver. Ingen fargeujevnheter men flotte farger og fin og klar gjengivelse. Blåskjæret den har fått kritikk for er storm i et vannglass spør du meg.

Tester noen dager og ser om issues oppdages.

Gratulerer! Da var du en av de heldige. Skal prøve meg på en til fra MTP når de får inn. Kanskje jeg er mer heldig denne gangen.

Hvordan ser skjermen ut på lav lysstyrke? Kornete?

Lenke til kommentar

Da er Pixel 2 XL 128 GB nede i 9995.- og 64 GB 9295.- Jeg kjøpte jo selvfølgelig 64 GB sist uke til 9995.- men har sendt epost og bedt om justering av pris på faktura.

Det tror jeg du kan få. Var en annen her inne som fikk det hos Proshop. Fortsatt fornøyd med telefonen?

Lenke til kommentar

Da er Pixel 2 XL 128 GB nede i 9995.- og 64 GB 9295.- Jeg kjøpte jo selvfølgelig 64 GB sist uke til 9995.- men har sendt epost og bedt om justering av pris på faktura.

Det tror jeg du kan få. Var en annen her inne som fikk det hos Proshop. Fortsatt fornøyd med telefonen?

Tlf er særdeles bra ?

Lenke til kommentar

Fikk ordnet dette på Multicom uten problemer.
Lenke til kommentar

Fikk ordnet dette på Multicom uten problemer.

Fikk kreditert 700.- no prob

Venter på mars-oppdateringen. Noen andre som ikke har mottatt ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...