Gå til innhold

Problemer med Logitech Z-560

Anbefalte innlegg

Har noen logitech z-560 høyttalere som jeg stort sett har vært fornøyd med, men nå har jeg fått et merkelig problem, 2 ganger. Den første gangen var det to av "høyttalerutgangene" på bassen som ikke fungerte. Hverken left eller right rear fungerte. Dette var sånn i en uke eller 2, og jeg skulle akkurat til å returnere den. Måtte bare prøve en siste gang om det fungerte, og Voila :thumbup: Plutselig lyd fra fire kanter igjen.

I dag fikk jeg nesten det samme problemet igjen. Nå er det right front som har sviktet meg. Har prøvd å bytte kabel, og det er ikke problemet. Har også prøvd høyttaleren på en annen utgang, og den fungerte fint. Noen som har noen idé om hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har sjekket at alle instillinger på Windows\Linux er slik det skal? Det er spill og programmer som ikkje klarer meir enn 2 høyttalere og derfor så kobler det da automatisk ut de overflødige.

Siden høyttaleren funker på ein annen utgang høyrest det ut som problemet ligger i programvaren.

Lenke til kommentar

Har ikke gjort noen forandringer i innstillingene i det siste nei... Det hadde jeg ikke gjort sist heller, når alt plutselig fikset seg av seg selv, sekunder før jeg skulle kaste et par hundrelapper til porto ut av vinduet. Hvilke innstillinger er dette?

Lenke til kommentar

Hmm, en god og en "nøytral" nyhet.

Den gode:

Alt funker igjen

Den "nøytrale":

Jeg skjønner ikke en dritt :mad:

Har tatt ut og satt inn igjen kablene fra bassen til lydkortet. Kan noe så simpelt være grunnen? Uansett veldig rart at bare EN av høyttalerne skal slutte å funke p.g.a det. Menmen, så lenge det funker skal jeg være fornøyd. Bare det ikke skjer igjen... :xmas:

Lenke til kommentar
Hmm, en god og en "nøytral" nyhet.

Den gode:

Alt funker igjen

Den "nøytrale":

Jeg skjønner ikke en dritt :mad:

Har tatt ut og satt inn igjen kablene fra bassen til lydkortet. Kan noe så simpelt være grunnen? Uansett veldig rart at bare EN av høyttalerne skal slutte å funke p.g.a det. Menmen, så lenge det funker skal jeg være fornøyd. Bare det ikke skjer igjen... :xmas:

Kan være at du har dårlig kontakt på pluggen som du stikker i PCèn.. At signalet ikke helt ordentlig går til jord og dermed forsvinner lyden i 2 av kanalene..

Det har iallefall skjedd her.. =( Går ann og fikse ,men det er stress..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...