Th0mas Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har noen logitech z-560 høyttalere som jeg stort sett har vært fornøyd med, men nå har jeg fått et merkelig problem, 2 ganger. Den første gangen var det to av "høyttalerutgangene" på bassen som ikke fungerte. Hverken left eller right rear fungerte. Dette var sånn i en uke eller 2, og jeg skulle akkurat til å returnere den. Måtte bare prøve en siste gang om det fungerte, og Voila Plutselig lyd fra fire kanter igjen. I dag fikk jeg nesten det samme problemet igjen. Nå er det right front som har sviktet meg. Har prøvd å bytte kabel, og det er ikke problemet. Har også prøvd høyttaleren på en annen utgang, og den fungerte fint. Noen som har noen idé om hva det kan være? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du har sjekket at alle instillinger på Windows\Linux er slik det skal? Det er spill og programmer som ikkje klarer meir enn 2 høyttalere og derfor så kobler det da automatisk ut de overflødige. Siden høyttaleren funker på ein annen utgang høyrest det ut som problemet ligger i programvaren. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Har ikke gjort noen forandringer i innstillingene i det siste nei... Det hadde jeg ikke gjort sist heller, når alt plutselig fikset seg av seg selv, sekunder før jeg skulle kaste et par hundrelapper til porto ut av vinduet. Hvilke innstillinger er dette? Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Hmm, en god og en "nøytral" nyhet. Den gode: Alt funker igjen Den "nøytrale": Jeg skjønner ikke en dritt Har tatt ut og satt inn igjen kablene fra bassen til lydkortet. Kan noe så simpelt være grunnen? Uansett veldig rart at bare EN av høyttalerne skal slutte å funke p.g.a det. Menmen, så lenge det funker skal jeg være fornøyd. Bare det ikke skjer igjen... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hmm, en god og en "nøytral" nyhet. Den gode: Alt funker igjen Den "nøytrale": Jeg skjønner ikke en dritt Har tatt ut og satt inn igjen kablene fra bassen til lydkortet. Kan noe så simpelt være grunnen? Uansett veldig rart at bare EN av høyttalerne skal slutte å funke p.g.a det. Menmen, så lenge det funker skal jeg være fornøyd. Bare det ikke skjer igjen... Kan være at du har dårlig kontakt på pluggen som du stikker i PCèn.. At signalet ikke helt ordentlig går til jord og dermed forsvinner lyden i 2 av kanalene.. Det har iallefall skjedd her.. =( Går ann og fikse ,men det er stress.. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 men det var jo bare en som ikke funka... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Mine Z540 funker ikke i det hele tatt. Kommer kun en dyp lav lyd fra bassen. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Th0mas- [off-topic] Heisan! Får snart z-560 selv....er du fornøyd? funker det fint til musikk eller er det kun spill og film som funker (når det funker vel å merke da ? [/off-topic] Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 altså, nå er jeg veeeldig lite kresen på lyden, bare den er høy nok men til mitt bruk er de veldig bra. spiller bare mp3 uansett, så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå