Cthulhu Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 SoundSport Free skal tåle både svette og vann.Bose slipper sine første trådløse øreplugger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 De ørepluggene så interessante ut. Er det noen som har forslag til andre trådløse øreplugger (gjerne litt billigere)? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 De ørepluggene så interessante ut. Er det noen som har forslag til andre trådløse øreplugger (gjerne litt billigere)? Jaybird Run blir kommer også ut snart til en litt vennligere pris (ikke billig de heller) hvis du er ute etter noe trådløst til trening. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Kjøpte Earin M1 for 3 uker siden. 3 timer batteri (2,5 har jeg erfart), god lyd og sitter godt. Eneste minuset jeg har opplevd, og som er et ganske stort minus er knølete oppkobling. Av og til kan jeg bruke 15min på å få koblet meg til. Lenke til kommentar
fph Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Håper på en test av Sony WF-1000X etterhvert. Mistenker at de kanskje er det ypperste som er å oppdrive for øyeblikket. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg