Emil C. Fredhammer Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Breiavannet i Vestlandsperlen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Skarpt og fint motiv her..kan se at der er begyndt at komme lidt efterårsfarver Mvh Suss Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Jeg har merket meg at du er fasinert av denne vakre parken siden du har lagt ut flere bilder herfra. Skal ikke kommentere selve bildet ditt utover dette. Du inviteres herved til deltakelse også i kommentarfeltene. Da vil du lettere få tilbekemelding fra andre her, hvis du ønsker det. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Skarpt og fint motiv her..kan se at der er begyndt at komme lidt efterårsfarver Mvh Suss Hei sussss, når det gjelder hvor tidlig vi får høstfarger i Norge, er dette bl.a. avhengig av vær og temperaturer. I praksis betyr dette at dess lenger nord og dess høyere stedet ligger jo tidligere vil høstfargene melde seg. Når det gjelder bildet ovenfor viser datoen i exif 28. oktober, så jeg tror ikke høstfargene er kommet like langt nå som det de er på bildet. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Dette fotografiet er et av mange jeg har tatt av Breiavvanet i Stavanger i mine mange reiser til Vestlandsperlen som regel om våren i mai og høsten i oktober. Det er forskjell på årstidene mellom Tromsø hvor jeg bor og Stavanger selv om det ikke er så mange bredde grader i avstand mellom byene. I oktober er det som september i Stavanger i Tromsø Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 23. september 2017 Forfatter Del Skrevet 23. september 2017 Jeg mener at oktober i Stavanger er som september i Tromsø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg