Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Redd for sex, unngår det

Anbefalte innlegg

Hei, er en mann på 26 som er blitt "redd" for å ha sex.

Dette er kanskje et sammensatt problem.

For det første har jeg slitt med å få den opp i mange år, men det løste seg ganske greit etter 23-årsalderen ved å ha samleie aktivt.

For det andre har jeg litt trang forhud. Det vil si at om jeg først får den opp, så vil sex gjøre småvondt.

Må ha sex daglig i 2-3 uker for at det skal "løsne" og dette funker egentlig bare om man er i forhold.

For det tredje synes jeg one night stands er utrolig kleint og ekkelt. Gjelder ikke bare vanlig sex, synes det er ubehagelig å få blowjobs pga jeg er så jævla redd for om jeg er 100% fresh nedentil akkurat i det øyeblikket.

Så, nå har det vært slutt med eksen i ca et halvt år. Jeg blir omtrent sliten bare ved tanken på å ha sex.

Gidder ikke engang å prøve. Pleier å løpe fra utesteder og bare forsvinne om det er sjanse for at det skjer noe.

Folk skryter så mye om erobringer og virker som at sex er en helt naturlig ting for de fleste. Jeg får det ikke til å bli sånn. For meg er det bare utelukkende vondt, flaut, og grisete. Føler det er helt utenkelig for meg å ha sex med noen som helst akkurat nå. Kan man fint ha det sånn eller bør det fikses?

Anonymous poster hash: b8f5a...753
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes mennesker som er aseksuelle og lever helt fint med det. Det er egentlig bare du som kan vite om det å leve uten sex er et problem for deg eller ikke. Sånn du beskriver det høres det jo ut som om du egentlig fint klarer deg uten sex, så å ikke overtenke og bare leve livet er kanskje en greie?

Den eneste grunnen til at du eventuelt bør fikse det er vel hvis du føler at det blir et problem for deg; at du mangler verktøy for å knytte deg til en eventuell kjæreste.

Anonymous poster hash: 89594...489

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...