AnonymDiskusjon Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Hei, er en mann på 26 som er blitt "redd" for å ha sex. Dette er kanskje et sammensatt problem. For det første har jeg slitt med å få den opp i mange år, men det løste seg ganske greit etter 23-årsalderen ved å ha samleie aktivt. For det andre har jeg litt trang forhud. Det vil si at om jeg først får den opp, så vil sex gjøre småvondt. Må ha sex daglig i 2-3 uker for at det skal "løsne" og dette funker egentlig bare om man er i forhold. For det tredje synes jeg one night stands er utrolig kleint og ekkelt. Gjelder ikke bare vanlig sex, synes det er ubehagelig å få blowjobs pga jeg er så jævla redd for om jeg er 100% fresh nedentil akkurat i det øyeblikket. Så, nå har det vært slutt med eksen i ca et halvt år. Jeg blir omtrent sliten bare ved tanken på å ha sex. Gidder ikke engang å prøve. Pleier å løpe fra utesteder og bare forsvinne om det er sjanse for at det skjer noe. Folk skryter så mye om erobringer og virker som at sex er en helt naturlig ting for de fleste. Jeg får det ikke til å bli sånn. For meg er det bare utelukkende vondt, flaut, og grisete. Føler det er helt utenkelig for meg å ha sex med noen som helst akkurat nå. Kan man fint ha det sånn eller bør det fikses? Anonymous poster hash: b8f5a...753 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Stikk til legen og få henvisning til operasjon slik at forhuden normaliseres, det burde gå helt fint å få det igjennom med tanke på at det hemmer deg i ditt sosiale liv. Og så knuller du alt du ser som har puls etterpå... /JK 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 Det med forhuden kan fikses, som nevnt her. Men det høres ut som om det er mer som foregår her enn bare det at forhuden er trang. Har du lyst til å ha sex? Eller er hovedproblemet det at «alle andre» har sex «hele tiden» og det får deg til å føle deg utenfor? Anonymous poster hash: 89594...489 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 Jeg har ikke lyst. Jeg har kanskje lyst til å ha lyst? Muligens? Vanskelig å si. Anonymous poster hash: b8f5a...753 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Det finnes mennesker som er aseksuelle og lever helt fint med det. Det er egentlig bare du som kan vite om det å leve uten sex er et problem for deg eller ikke. Sånn du beskriver det høres det jo ut som om du egentlig fint klarer deg uten sex, så å ikke overtenke og bare leve livet er kanskje en greie? Den eneste grunnen til at du eventuelt bør fikse det er vel hvis du føler at det blir et problem for deg; at du mangler verktøy for å knytte deg til en eventuell kjæreste. Anonymous poster hash: 89594...489 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Men fiks det med forhuden uansett. Er den trang får du heller ikke trukket skikkelig tilbake og dermed får du heller ikke vasket skikkelig. Fikser du det, forsvinner både problemet med smerter og følelse av å være ufresh, og dermed kan hele sex-bøtteballetten oppleves annerledes. Anonymous poster hash: 89594...489 2 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Uten å nøle: Sexolog er tingen for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg