uranus Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei! Har lagt til Linux nå. Åssen legger jeg til en kobling til Telenor adsl? Mer spørsmål kan komme.. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Søk på forumet.. Og en annen ting, det holder ikke å si at du har lagt inn linux.. linux er bare kernelen (søk på forumet eller google igjen) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 OK, men jeg bare lurte åssen man legger til sånne koblinger liksom jeg da. Sorry hvis dette høres dumt ut, men dette er første gangen jeg bruker Linux. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Mulig det står noe i FAQ'en også... Problemet med å ikke si hvilken distro du bruker er at det blir nesten umulig å hjelpe deg.. Selv om akkurat det med telenor er litt spesielt.. Det du må forstå er at det er stor forskjell på distroene, noen har slike verktøy og andre har helt andre verktøy igjen.. Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei! Har lagt til Linux nå. Åssen legger jeg til en kobling til Telenor adsl? Mer spørsmål kan komme.. Telenor bruker PPPoE. En kan sette det opp fra skrætsj selv - men verktøy som: http://www.roaringpenguin.com/products/rp-pppoe/ Er ganske greie Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har ikke noen distroer PPPOE støtte ut-av-boksen? hvis du bare forteller hvilken distro du har er den sikkert MYE lettere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå