Fotoskrulla Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Feberdrøm Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Hvad sker der lige...der er vist en som har hovedpine Alt står hist og her ..forvirret eller hvordan .. Natur oplevelse fra den ene og den anden vinkel Hilsen Suss god bedring 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Dette synes jeg var spennende. Flott. Ser ut som to bilder. God Bedring. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 Hvad sker der lige...der er vist en som har hovedpine Alt står hist og her ..forvirret eller hvordan .. Natur oplevelse fra den ene og den anden vinkel Hilsen Suss god bedring Ja, med slik hodepine ser man ikke opp og ned på noenting...da blir det slik Tusen takk for gode ønsker Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 Dette synes jeg var spennende. Flott. Ser ut som to bilder. God Bedring. Takk skal du ha Fredrik! Det er bare ett bilde, manipulert i et gratisprogram som heter Ashampoo Photo Commandor 12, der man tar et bilde og deler i fire og syr sømløst sammen igjen. Har også justert farger, contrast og alt det der Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Nice peace of work Helene Best regards Lajf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 Nice peace of work Helene Best regards Lajf Thank u Laif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Nice peace of work Helene Best regards Lajf Thank u Laif U are velcome Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Hvis bildet skulle være en visuell beskrivelse på hvordan du opplever hodepine er jeg glad jeg nesten aldri har det. Virker som om hodet ditt er delt opp i flere deler som ikke kommuniserer med hverandre. Skjønner nå hvordan og hvorfor abstrakt kunst har oppstått. Håper virkelig at hodepinen din har gått over nå. Ironisk hilsen, Oddvar. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Hvis bildet skulle være en visuell beskrivelse på hvordan du opplever hodepine er jeg glad jeg nesten aldri har det. Virker som om hodet ditt er delt opp i flere deler som ikke kommuniserer med hverandre. Skjønner nå hvordan og hvorfor abstrakt kunst har oppstått. Håper virkelig at hodepinen din har gått over nå. Ironisk hilsen, Oddvar. Nei, hodepine er noe dritt, heldigvis litt bedre i dag, men må nok ta helga i bruk for å bli helt god igjen. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Artig bilde fra deg Helene. Kunstneren kommer frem ser jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Dette var en artig effekt , et landskapsbilde hvor det er flere løsninger på drømmen . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg